Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

81. edzés (szeptember 9.)

2011.09.10. 22:25 Azogh

2011.09.09.

6.3. kézenállás 2*85 másodperc

5.1. rövid híd (bemelegítés) 1*20

5.2. egyenes híd 3*30

A kézenállás elég nehéz, de a végén mindig belenyomok mostanában párat, tegnap 2*4 ismétlés ment is szabályosan, szóval lassan ideje lenne a következő szintre lépni. Még gondolkodom rajta, egy-két edzést még várok, bár már lényegében majdnem megcsináltam a kezdő szintet, a normális edzés mellett. Hozzáteszem, hogy a fél fekvenyomás kézenállásban nagyon durva, már pár ismétlésnél is. Ha belegondolok a mesterlépésbe, akkor végigfut az agyamon a következő pár évben beleteendő edzésmunka :D

A hídnál a kézenállásban kifáradt kar kicsit nehezen tartja meg a súlyom így 30 ismétlésnél, lehet, hogy ezt a két gyakorlatot külön napra kellene tenni. Bár így meg jobban meg van dolgozva a kar is, egyelőre ezen sem változtatok, csak gondolkodni fogok rajta, a következő pár edzés majd megmutatja, kell-e változtatni.

3 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr403216922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildor 2011.09.11. 09:19:11

Egyenese hidat (5.2) csináltam ma én is, 3x40-et tűztem ki nagy hegyesen, de már a 25.-nél azt mondtam ennyi, végem van. Végül 25, 25, 20-at lenyomtam belőle. Viszont iszonyat fárasztja a kart, nem gondoltam volna, hogy ez ennyire kidögleszt...
Varjútartással (6.2) vagyok most gondban. Szét akar szakadni a csipőm, 2 mp volt a max. amit le bírtam művelni ebből -.-
Lehet gyakorolnom kéne a spárgát vagy mi? :D

wildor 2011.09.11. 09:28:05

Najó, megvolt a probléma forrása -.-
Most komment után megpróbáltam újra, kb. fél óra pihi után, simán kiment belőle a középhaladó szint.
Asszem bontani kell a feladatokat több napra, mert első körben úgy gondoltam, hogy menni fog edzésenként a 6 gyakorlat, de végigtolni mind, eléggé lepusztítja az ember fiát a végére :)

Ma ezt csináltam:
- 1.2: 3x40 - lement, bár vállamnak nem igazán tetszett a végén már
- 2.2: 3x40 - ez sima ügy volt
- 3.2: 3x30 volt a kitűzött cél, de egyenlőre halott ügy, 15,13,10 ment csak belőle. Ahogy írtad veszett nagy a különség a 3.1 és a 3.2 között. Nameg valami normális helyet is kéne találnom ehhez, mert ami most van az pff..no comment. A volt számítógépasztalom beleztem szét ehhez, de katasztrófálisan szar ezen csinálni :S
- 4.1: 3x40, ez ment, bár a vége igencsak szenvedős volt már.
- 5.2: 3x40, na ezt már irtam, 25,25,20 lett a vége, még dolgozni kell rajta.
- 6.2: na itt 2 mp volt elsőre, a fenti gyakorlatok után, most meglett a középhaladó szint fél óra pihi után.

Szóval realizáltam, hogy ez igy egyben "kicsit" sok :D

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.11. 13:26:49

@wildor: Mindenképp szedd szét az edzést, legalább 3 napra, és legyen szünet is köztük. Bár ha most kezdted a cc-t, akkor a 4 alapgyakorlat elég, hidd el, ráérsz majd később elkezdeni a hidat meg a vállgyakorlatokat. A könyvben leírt edzésbeosztástól nem érdemes eltérni a cc elkezdésekor.
süti beállítások módosítása