Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

97. edzés (október 18.)

2011.10.19. 00:54 Azogh

2011.10.18. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 10sec, 2*5sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.5. teljes húzódzkodás 2*6,5

F.0. saskarom (bemelegítés) 2*10

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen 3*5

G.1. Vízszintes lógás 4*10sec

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 10sec, 2*5sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

2.5. teljes guggolás 1*20 (bemelegítés)

2.6 guggolás zárt lábbal 1*10 (bemelegítés)

2.7. felemás guggolás 2*14 (mindkét oldal)

C.2. kétlábas sarokemelés földön 4*20

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 10sec, 2*5sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

Kicsit komplexebb lett az edzésem, mint láthatjátok, előző CC 2 című postomban megtalálhatjátok a miérteket.

Az új nyújtás baromi jó. Nincs fájdalom, viszont pl. a bicepszemet baromi jól kinyújtja, így a húzódzkodás is jobb. Egész testet átmozgatja, bemelegítés után is nagyon jó, meg a nehéz sorozatok után is.

Húzódzkodásnál maradok az edzésenkénti 1 emelésnél, nem hiszem, hogy érdemes lenne erőltetni az előző szintnél gyorsabb haladást. Amúgy elég simán ment a teljes húzódzkodás, van tartalék, ami a folyamatos fejlődés tekintetében jó jel.

Az ujjhegyes fekvők elég jók voltak, de nem vészes, pár hetet maradok ezen a szinten aztán lépek tovább. Az előtte lévő saskarom nagyon tetszik, furcsán fognak munkahelyen nézni, miért görbítgetem majd munka közben az ujjaim :D

A fogásgyakorlatra azt hittem, laza lesz, hiszen már több gyakorlat is rúdon megy. Tévedtem. Helyes végrehajtással elég durva tud lenni már ilyen kevés lógás is, jó lesz ez majd nagyobb időintervallumoknál :)

A guggolás most nagyon simán ment, valahogy sokkal bemelegedettebnek éreztem a térdem, így a gyakorlat is egyszerűbb volt. Pár hét és jöhet a következő szint!

A vádli nem volt túl nehéz, a hajlított láb nem jön be, szóval azt a 4 gyakorlatot kihagyom. Így is kb. 10 másodperc pihenővel csináltam meg egymás után a 4 sorozatot, a vádlim nagyon erős volt mindig is.

Összességében nagyon fárasztó, kicsit több mint másfél órás edzés volt, de megérte, az új dolgok nagyon bejönnek. Kíváncsi vagyok holnap hol lesz izomlázam, ahol eddig nem volt :D

5 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr813313411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.20. 16:51:40

Nincs kedved egy vádlis edzésterv fordításához?:) Akárhogyan is próbálom megérteni nem megy annyira az angol szöveg.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.10.20. 21:41:00

Azért ez már eléggé összetett program. Kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.20. 21:56:17

@Giozo: Fúú, kedvem lenne, időm semmi :)
@Darky_: Pont ezért tartani fogom a pihenőnapokat, nehogy túl sok legyen.

Gysmo 2011.10.21. 07:20:04

Várom én is, hogy megjelenjen magyarul, mert én sem értem annyira, hogy biztos legyek benne, mindent jól csinálok :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.21. 19:02:29

Jaja,a markot már beiktattam, most fogom a nyakat is elkezdeni, de azt is kép alapján:D Azért megpróbálom kivenni a lényegét, hogy kezdésként mit és hogy, s azt hogyan építsem fel. A vádlit majd beveszem,ha lesz magyarszövegtes fordítása:)
süti beállítások módosítása