Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

67. edzés (augusztus 11.)

2011.08.12. 01:24 Azogh

2011.08.11. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*11

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25 

2.5. teljes guggolás 2*30

Nos a húzódzkodás megint kicsit lelassult, sajnos a hátam a leggyengébb láncszem jelenleg. Ha kell, egyesével fogom emelgetni az ismétlésszámot, amíg túl nem jutok a holtponton. Egyébként a haladó szint nincs is annyira messze, még szép hogy nehéz a gyakorlat.

Ezzel szemben a guggolás nagyon jól megy, meglett a  haladó szint, következő alkalommal a 6. szintje jön a guggolásoknak. Jó ezt így leírni :) Igazából nehéznek nehéz volt a gyakorlat, de bőven éreztem magamban tartalékot, remélem a következő lépcsőfok is simán fog menni.

26 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr963147386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shadika 2011.08.13. 12:04:32

Elkezdtem béres actival extrát szedni, napi 1-et, akkor ez + minden nap gyümölcs és zöldség akkor elegendő nem?

Mennyire baj az, ha két dololgról nem tudok lemondani, a győri jó reggelről (ezen kívül nem is fogyasztók cukrot) és a sajtról? persze csak módjával eszem és a kevesebb cukortartalmúakat.

Livcsy (törölt) 2011.08.13. 12:26:26

@shadika: Mihez elegendo? A vitamin bevitelhez? Hat el kell keseritselek, nem elegendo. Nezz meg egy jo minosegu napi vitamin csomagot amit testepitok szednek, es hasonltsd ossze a benne levo vitamin mennyisegeket a beressel......pl C vitaminbol napi 3-4-5 ezer mg siman kell.

shadika 2011.08.13. 13:25:21

:( De biztos lényegesen több annál amit eddig "szedtem":)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.13. 15:08:28

Livcsy most nem értek veled egyet. A fegyencedzés nem annyira durván megterhelő edzésmódszer, ráadásul 2-3 naponta van edzés kezdőként, így nem kell olyan iszonyat mennyiségű vitamint bevinni. A vitamin túlzott bevitele jó esetben csak a pénztárcádat károsítja, rosszabb esetben azonban lehetnek a túladagolásnak mellékhatásai is.

Livcsy (törölt) 2011.08.13. 15:23:54

@Azogh: ha nem vegzunk semmilyen edzest akkor is kell elegendo vitamin bevitel. Szerintem....Nem lehet tuladagolni a vitamint, a kozhiedelemmel ellentetben. Lasd Dr Lenkei konyve.
De nam baj ha nem ertunk egyett :)

Livcsy (törölt) 2011.08.13. 15:26:15

Azogh nezd meg a kerdesemet a terdemeles fekvesbol lecci!

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.13. 15:45:48

@shadika: Jó reggelt kekszet én is szoktam néha enni, edzés után a fehérjeturmix mellé, mert az energiát is pótolni kell valamivel, és finom is :). Nem kell lemondani a szénhidrátokról, sőt elegendő mennyiséget be is kell vinni, abból lesz az energiád ugyanis. Arra kell figyelni, hogy felesleget ne vigyél be, mert az zsírként elraktározódik. Sajtot is szoktam enni, hacsak nem pózolgatós kockahasat akarsz (és a fegyencedzés nem éppen erről szól, hanem az egészséges ín/izület/izomzatról), nem kell ilyenekről teljesen lemondani.
@Livcsy: Na igen, nem akartam ebbe teljesen belemenni, mert ezzel a vitaminos dologgal nagyon fel tudnak húzni. Lenkei szcientológus, és egy olyan ember számomra nem hiteles aki elhiszi azt a sok badarságot, amit Hubbard talált ki, majd vallásnak keresztelt. Mellesleg a szcientológia egyik módszere a méregtelenítő kúra, amikor is ultramagas dózisú vitamint adagolnak, meg ki tudja még miket csinálnak a szerencsétlen alannyal. Lenkei nyilván szépen keres ezen, egyik legnagyobb adományozója ennek az agymosó gépezetnek.

Livcsy (törölt) 2011.08.13. 16:07:33

@Azogh: szerintem is maradjunk a C.C. nel...

shadika 2011.08.14. 00:30:40

Van két kérdésem, az egyiket Darky blogján is feltetettem, de itt is megkérdezem, tud valamelyikőtök ajánlani valami küzdősportot, főleg arra kéne, ha esetleg valami balhé volna az utcán. Én MMA-ra és Muay Thai-ra gondoltam, de azt mondták nekem, hogy Magyarországon gyenge az oktatás vélemény?

2. Lenmagolajról van véleményetek? Elvileg nagyon egészséges zsír, ami szerintem hiányzik az étrendemből + sajnos az arcomon van egy kezdeti fázisban lévő ekcéma és azt mondták jó hatással van rá.

Egyelőre ennyi, bocs ha eltérek a témától. :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.14. 10:25:10

@shadika: Sosem űztem semmilyen küzdősportot, ha egyszer elkezdenék valamit, akkor az vagy krav maga lenne, vagy wing tsun kung fu. Előbbi azért, mert valahol azt olvastam, az az egyik krav magás alapelv, ha balhé készülődik fuss el. A második pedig azért, mert unokatestvérem azt űzi/tantja, és eléggé tetszik.
Lenmagolajról nem tudok érdemlegeset mondani, sosem használtam, mindenesetre megkérdeznék egy bőrgyógyászt, hogyan hat az ekcémára.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.08.14. 14:25:54

@shadika: Eleve küzdősport nem való utcára!
Ha nem is mindennel értek egyet, azért itt elég jól össze van foglalva a lényeg:
www.defendo.hu/olvasnivalok/kuzdosport-harcmuveszet-es-a-tobbiek

Ezt annyival egészíteném ki, hogy semmilyen hm/önvédelmi gyorstalpaló nem helyettesíti a versenyekre való felkészüléssel eltelt éveket.

Igazából kb. 50%-ban nem az számít, hogy mit csinálsz, hanem az, hogy milyen mestertől tanulod!

Livcsy (törölt) 2011.08.14. 18:45:14

@shadika: a lenmagolaj nagyon nagyon egeszseges.

shadika 2011.08.14. 22:49:23

Köszi a válaszokat, a bőrgyógyász már tervben van. A küzdősportot meg nem azért tanulnám, hogy balhézzak, csak úgy gondolom azért többre megyek majd egy esetleges balhénál, ha tanultam valamit.

Megint egy kérdés :)
Ugye mondtad, ha futok CC mellett akkor lassabb lesz a fejlődés. Elgondolkodtam ezen, és én inkább fejlődni szeretnék izomban, egyelőre mint, hogy hasról ledobni azt a kis zsírt. Ezért arra gondoltam, hogy heti 4x CC-znék és 1x futnék, erről mi a véleményetek?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.14. 22:50:48

Heti 4 cc sok szerintem. Legalább 1 nap pihenő legyen az edzések között.

shadika 2011.08.14. 22:58:53

Rendben, akkor maradok a 3-nál.
Visszatérve a "bunyóra", szerintem az lesz, hogy minél többet kipróbálok majd, csak az a probléma, hogy most megyek fősulira, ami Egerben van, és sejtésem szerint ott azért korlátozottabbak a lehetőségek mint Budapest környékén. :)

shadika 2011.08.14. 23:05:20

Csak azért kérdeztem, mert már vége van a "nyári munkának" és itthon ülök, és hiányzik az edzés :) De akkor maradok a futásnál 1-2 alkalommal hetente, kipróbáltam az intervallumfutást is, hát eléggé kifárasztott. Még az lenne, hogy szeretnék hajlékonyabb lenne amit elvileg sok nyújtással érhetek el, mit ajánlanál edzés előtt, közben, után vagy esetleg pihenőnap mennyit lehetne, kellene, ha érezni akarom a hatást?

Livcsy (törölt) 2011.08.15. 10:02:44

@shadika: bocsika de ezt nem vagom...
Az utolso mondat :)

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.08.15. 14:37:22

@shadika: Ez csupa olyan kérdés, amit nem lehet itt megválaszolni anélkül, hogy ne ismernénk a testi adottságaidat és persze ez nem azt jelenti, hogy milyen alkat vagy meg hány kiló. Kerwsd fel majd Aladi Lászlót, és egyetlen személyi edzésen többet infóhoz juthatsz, mint ha mi itt 100-an mondanánk meg neked a tutit.
www.kettlebell.hu/index.php?page=instruktorok&iid=10

shadika 2011.08.15. 22:13:11

Nagyon köszönöm a sok választ :) Pont Aladi Lászlót?:) Azt tervezem, hogy nála tanulok majd krav magát+kettlebell Egerben :) Köszi mégegyszer

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.16. 13:40:53

Én azt tervezem, hogy miután megvan a mesterhatos, szépen végigmegyek Darky blogpostjain, és kipróbálok mindent, annyira változatosan és jól mutatja be az egyéb edzésmódszereket :D

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.08.16. 16:37:48

@Azogh: Előbb is belevághatsz némelyikbe! :)
Szeptembertől indulnak a 360 Gym-ben az intro programok, vagyis szinte az összes edzésmódszer kipróbálható majd!

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.16. 16:41:48

Még meggondolom, de eléggé ragaszkodó természetű vagyok az élet minden területén :)
süti beállítások módosítása