Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

Magamról, a blog létrejöttéről

2011.05.25. 14:38 Azogh

Üdv!

Ez a blog arról szól, hogyan török ki a gyengeségből.

25 éves srác vagyok, Budapesten élek, gyakornokként dolgozom egy irodában, és mellette hajtok a diplomámért. Metált hallgatok, szerepjátszom, néha kockulok, és lassan két hónapja elkezdtem Paul Wade Fegyencedzés nevű programját. 18 éves koromig fociztam, mellette edzőterembe jártam, és elég jó fizikummal bírtam, bár mivel kifejezetten gyors az anyagcserém, nem nagyon szedtem fel akkor sem hatalmas izmokat. Aztán az egyetemre kerülve eléggé elhanyagoltam az edzéseket, és az évek megtették a hatásukat, 184 centis magassághoz a program kezdetén 71 kiló társult, elég szánalmas egy látvány :) Ezen szeretnék változtatni, és hogy ez sikerül-e, ezen a blogon követhetitek.

Az, hogy ez a blog megszületett, több dolognak tudható be. A folyamat első lépése az, hogy olvastam egy cikket a HVG-n egy otthon is végezhető edzésmódszerről, és úgy döntöttem, belevágok. http://hvg.hu/sport/20110309_fegyencedzes_alakformalas_erosodes

Sosem szerettem a konditermeket, ráadásul munka mellett nem is nagyon volt időm/kedvem eljárni, így kapóra jött ez a cikk. Itt ajánlottak egy blogot, ahol egy magyar srác írja le tapasztalatait, előrehaladását, ez volt a második lépés a http://convict.blog.hu/

Bár szerintem utóbbi időben kicsit túledzi magát, valamint nem csak a fegyencedzést követi, nagyon jó kis motivációt ad, ráadásul nagyon jól leírja a módszer alapjait. Innen is kívánok kitartást és sok sikert Isildur! Végképp meggyőződve a program hasznosságáról, megvettem a könyvet, 3-4ezer Ft között mozog az ára, nem egy nagy beruházás.

Első dolgom volt, hogy végigolvastam, és akkor már tudtam, hogy pont ezt kerestem. Az első lépcsők elkezdéséhez semmilyen extra felszerelés nem szükséges, így másnap már bele is vágtam. Ahogy szépen haladtam a programban, éreztem, hogy elkezd a testem reagálni, izmosodni, erősödni keztem. Bár még nagyon az elején járok az útnak, de máris vannak eredmények, és épp ebben látom a program egyik legnagyobb előnyét: a fokozatos fejlődés könnyen követhető, hatalmas motiváció amikor elérsz egy-egy új lépcsőfokot.

A blogban először visszamenőlegesen leírom az edzéseimet az edzésnaplóm alapján, majd rendszeresen frissítem az aktuális edzéseimmel. Néha talán lesz egy-két másfajta postom is ha lesz rá kedvem és időm. Az első naptól kezdve 1 edzésnap-1 pihenőnap rendszerben edzek, egy kivétel volt, amikor 2 pihenőnapot tartottam, mivel sajnos nem tudtam a víszintes húzáshoz megfelelő helyet találni, és vidéken voltam. Ez elég nekem a regenerációra, és minden edzésnapon már pörgök, hogy mehessek haza edzeni.

Nos egyelőre ennyi, a többi majd a bejegyzésekben.

Szólj hozzá!

Címkék: kezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr712931525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása