Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

83. edzés (szeptember 13.)

2011.09.14. 09:42 Azogh

2011.09.13. 

1.2. fekvőtámasz előre dőlve (bemelegítés)  1*20

1.5. teljes fekvőtámasz (bemelegítés) 1*10

1.6. fekvőtámasz szűk kéztartással 2*17

4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés) 1*20

4.5. nyújtott lábemelés fekvésben (bemelegítés) 1*10

4.6. térdemelés függeszkedésben 2*13

Bármilyen meglepő, de újra azt tudom írni, mint múlt héten, a +3 ismétlés megint meglett, csak a legutolsó ismétlés volt nagyon kemény. A bemelegítésnél elkezdtem igazán felpörögni, mintha kicsit izgultam volna, éreztem ahogy az adrenalin elönti a testemet, és szerintem ez is segített abban, hogy lemenjen a tervezett mennyiség. Jövő héten jöhet a haladó szint!

A lábemelés valahogy edzésről edzésre könnyebbnek tűnik. A cc elején a hasizmom volt az egyik gyenge pontom, borzasztóan égett minden edzés után, nehezek voltak a gyakorlatok. Ez mostanra elmúlt, edzés végére csak kicsi égést érzek, de semmi vészes, a guggolás és a lábemelés lesz szerintem az első két gyakorlat, amiből meg fogom tudni csinálni a mesterlépéseket.

5 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr983226190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.14. 19:09:18

látom tök jól haladsz az edzéssel,mostanában nyomon követem edzéseidet:)
Én most a héten kezdtem el a fegyencedzést,s a te kezdési módszereddel kezdtem el.
Azt szeretném kérdezni,hogy hogyan érzed,felmérésre 40 fekvőtámaszt(félig leengedettet)simán tudnál teljesíteni,így hogy már 6 hónapja nyomod az ipart? Csak mert nem tervezek kondizni emellett mivel nem ajánlja a könyv, s azért szeretném teljesíteni a minimumot... Ha tudod,akkor kb. melyik az a szint ahonnan már tudná az ember teljesíteni? én úgy az 1.3 haladótól képzelem el, amit 3-4 hónap alatt lehet elérni

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.14. 22:06:30

@pyron: Szia! "s azért szeretném teljesíteni a minimumot": valahova kell felmérő? Suliba esetleg?
Nekem jelenleg simán menne a feles fekvőből 40, a 2*25 3 hónap alatt megvolt, 4 hónap szerintem elég a 40es szériához, ha ez minden vágyad, bár cc szerint érdemesebb továbblépni a 2*25 után.
Az is kérdés, hogy felmérésre milyen lábtartás kell, milyen tempó? Mert lendületből széttett lábakkal sokkal könnyebb a gyakorlat (és ezért kell cc-ben lassabban, összezárt lábbal, lendület nélkül, mert úgy jobban dolgozik az izom).

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.15. 14:47:46

jaja sulihoz kell,bár eddig mindig megvolt,de épphogy kiszenvedve,kondizással..
én is ugy tervezem vinni a cc-t ahogy az elő van írva,lehet lendületből csinálni,mivel időre megy, de akkor megnyugodtam, hogy "hamar" ellehet érni a kellő szintet hozzá.

SmD 2011.09.16. 10:04:18

@pyron: Ég és föld a különbség a Wade féle lassú tempójú és a normál tempójú fekvőtámasz közt. Aki a fegyencfekvőtámasz 5 lépéséből megcsinál 20-at 2+1+2 mp tempóval az szerintem minimum 60-ismétlést fog tudni normál tempójú, lendületet használó fekvőtámaszból végrehajtani.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.17. 09:15:06

oké köszi,igy nagy kő esett le a szívemről:)
süti beállítások módosítása