Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

117. edzés (december 4.)

2011.12.05. 03:05 Azogh

 2011.12.04.

Bemelegítés: körzések, 35 burpee

Nyújtás: híd fejtámasszal 1*19sec; N tartás 1*14sec; fél fordulás 1*19sec

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*10

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.5. teljes húzódzkodás 2*9

3.6. húzódzkodás szűk kéztartással 2*2

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen (bemelegítés) 1*5

F.2. fekvőtámasz előre dőlve ujjhegyen 1*5

F.3. fekvőtámasz térdelve ujjhegyen 3*5

G.3. Felemás lógás 3*30 sec (mindkét oldal)

Nyújtás: híd fejtámasszal 1*19sec; N tartás 1*14sec; fél fordulás 1*19sec

__________
46 perc összesen

Mostanában kicsit időhiányban szenvedek a sok tanulás miatt, ezért úgy döntöttem, szétszedem ezt az edzést, másnapra hagyva a lábedzést. Cserébe a normál húzódzkodás után csináltam még 2*2 szűk kéztartásosat is, ami meglepően könnyen ment. Nem tudom, hogy a jövőben is szét fogom-e szedni az edzéseket, talán a két hosszút igen. Holnap mindenesetre ki fog derülni, mennyivel lesz könnyebb a lábedzés. Szerintem egyébként is kicsit a láb, illetve a has rovására ment már az, hogy az első gyakorlatok elég sokat kivettek belőlem, talán ideje is meglépnem ezt. A veterán edzéstervet pár hónapnyi edzés után ajánlja Wade, ha nem is végérvényesen, de a vizsgáim végéig valami hasonlót fogok követni. Egy kis kísérletezés/változatosság meg nem árt néha.

A fekvők ujjhegyen nagyon könnyűek voltak, a lógás viszont kezd nehezedni, már ég az alkar rendesen. Viszont mostanra tökéletesen egyenesen tartom magam, aminek kifejezetten örülök. Ez köszönhető annak is, hogy a törölközős kezem most már normálisan be tud segíteni a másik karomnak, mert a fogás eléggé megerősödött.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr553437976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.