Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

114. edzés (november 28.)

2011.11.29. 04:04 Azogh

2011.11.28.

Bemelegítés: körzések, 23 burpee

Nyújtás: híd fejtámasszal 1*16sec; N tartás 1*11sec; fél fordulás 1*16sec

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*10

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.5. teljes húzódzkodás 2*9,8

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen (bemelegítés) 1*5

F.2. fekvőtámasz előre dőlve ujjhegyen 1*5

F.3. fekvőtámasz térdelve ujjhegyen 3*5

G.3. Felemás lógás 3*20 sec (mindkét oldal)

Nyújtás: híd fejtámasszal 1*16sec; N tartás 1*11sec; fél fordulás 1*16sec

2.5. teljes guggolás 1*10 (bemelegítés)

2.6 guggolás zárt lábbal 1*10 (bemelegítés)

2.8. fél egylábas guggolás 2*14 (mindkét oldal) + 2.6 guggolás zárt lábbal 2*14

C.2. kétlábas sarokemelés földön 4*90

Nyújtás: híd fejtámasszal 1*16sec; N tartás 1*11sec; fél fordulás 1*16sec

__________
89 perc összesen

Every day I'm burpeeing :) Egyre jobban megszeretem ezt a gyakorlatot, baromi jó bemelegítésnek vagy ébredés után napindítónak.

A húzódzkodás nagyon jól ment, bőven maradt tartalék, ezért a végén csináltam még egy szűk fogású húzódzkodást, megnézni hogy megy, elég simán, nem lesz vele semmi gond ha odaérek majd.

Az ujjerősítés már nagyon könnyű, 2-3 alkalom és következő szint. A fogáserősítésnél végre stabilan, egyenesen tudtam tartani a törzsem, és egyre több erő van a törölközőbe kapaszkodáshoz is.

A guggolásnál az elején kicsit nehezebben indul a gyakorlat, főleg az egyensúlyozás a nehéz, de néhány ismétlés után már elég sima. Most kevesebbet is kellett pihennem két sorozat között, egyre stabilabb a gyakorlat.

A vádliból meglett a haladó szint, következő lépés az egylábas sarokemelés földön lesz, nem tetszenek a hajlított lábas verziók, így azokat kihagyom.

Sokkal pörgősebbre vettem az edzést, mégis könnyebben ment mint múlt héten, azt hiszem most nagyon jó formában voltam. Ezt a szintet kéne tartani a jövőben is. :D

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr543420400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.