Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

111. edzés (november 21.)

2011.11.22. 02:16 Azogh

2011.11.21. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: híd fejtámasszal 2*10sec; N tartás 2*10sec; fél fordulás 2*10sec

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*10

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.5. teljes húzódzkodás 2*8

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen (bemelegítés) 1*5

F.2. fekvőtámasz előre dőlve ujjhegyen 1*5

F.3. fekvőtámasz térdelve ujjhegyen 3*5

G.3. Felemás lógás 3*10 sec (mindkét oldal)

Nyújtás: híd fejtámasszal 2*10sec; N tartás 2*10sec; fél fordulás 2*10sec

2.5. teljes guggolás 1*10 (bemelegítés)

2.6 guggolás zárt lábbal 1*10 (bemelegítés)

2.8. fél egylábas guggolás 2*11 (mindkét oldal) + 2.6 guggolás zárt lábbal 2*11

C.2. kétlábas sarokemelés földön 4*80

Nyújtás: híd fejtámasszal 2*10sec; N tartás 2*10sec; fél fordulás 2*10sec

__________
110 perc összesen

Kicsit több bemelegítést csináltam mint múlt héten, és jobb is volt, simábban mentek a fő gyakorlatok. Meg kell találni az egyensúlyt, ahol már eléggé bemelegedsz, de még nem vesz ki feleslegesen erőt a bemelegítés, ez most sikerült.

A húzódzkodás lassan halad továbbra is, nem erőltetem, egyébként is a hétvégi favágás miatt volt egy vízhólyag az ujjamon, ami még akkor szét is jött, nos nem volt a legkellemesebb így húzódzkodni, de megoldottam.

Az új ujjgyakorlat nagyon durva volt így elsőre, majd szépen ehhez is hozzászoknak az ujjaim, és jó lesz. Az új lógás meglepően nehéz, bár a törölközőm elég vastag, így nehezíti a dolgot, de tetszik, hogy eddig teljesen újfjta gyakorlatról van szó, kell kapaszkodni rendesen, nem is fogom 10 másodpercenként növelni edzésenként az időt, hanem csak ötösével.

A guggolásnál jó hír, hogy nyoma sem volta térdfájásnak, egyrészt a több bemelegítés is segített szerintem, másrészt meg kezdem megszokni az egyensúlyozást, így oldalirányba nem mozog a térd, ami jót tesz neki :)

A vádli most meglepően könnyű volt, rendesen 1-2 percig folyamatosan nyújtottam 2 sorozat között, ezért is ment simán.

Kicsit hosszú edzés volt, de nem éreztem vontatottnak, nem pihentem extra sokat, így jött ki :D

8 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr203402523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.11.22. 19:38:03

Szerintem ez a 110 perc sok egy kicsit...
Mennyit pihensz a sorozatok között és milyen az intenzitása a gyakorlatoknak?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.22. 19:57:51

2-1-2-1 a szokásos tempó. Azt vedd figyelembe, hogy csak a 4*80 vádli 4*8 perc, +1-2 perces nyújtás két sorozat között, majdnem 40 perc.

A pihenés a fő gyakorlatoknál 2-4 perc 2 sorozat között, a bemelegítésnél 0,5-1,5 perc kb.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.11.22. 20:16:45

Világos, csak az ilyen intenzitás már az idegrendszert is nagyon megterheli. Félre ne értsd, nem kritizálok, hiszen Te érzed, hogy mit bír a tested, csak a mostanában általam tanultak éppen ellentétesek ezekkel a dolgokkal, ezért kérdeztem rá :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.22. 20:58:48

@Darky_: Nem értem félre, örülök, ha más véleményeket is hallok. Próbálom nem túlhajtani magam, és igazából a meló+suli mellett nekem pont jó, hogy kicsit ki tudok edzésen kapcsolni.
A pihenőnap mindig megvan két edzés között, és néha becsúszik egy második pihenő is, ha épp nem vagyok formában, pont azért, hogy nehogy sok legyen. Amúgy azt vettem észre, hogy amióta edzek, egyre könnyebben megy a tanulás is, jobban oda tudok figyelni melóban is, nem butaság az "ép testben ép lélek" mondás.

UltriX 2011.11.23. 14:27:23

Üdv!
Én 2 hónapja végzem a Fegyencedzés gyakorlatait és miután ráakadtam a te blogodra, felhasználtam a tapasztalataidat mert szinte megegyezik a te kezdő és az én jelenlegi testi felépítésem. Röviden, csak így tovább!:) Számomra plusz motivációt adnak a te sikereid és észrevételeid.
Ma böngésztem a témában és találtam a "Bibliánk" első részéhez tartozó kiegészítést.:)
Számotokra hasznos lehet, én sajnos nem tudok angolul.
www.dragondoor.com/pdf/Convict_Conditioning_SUPER_FAQ.pdf

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.23. 15:46:41

Hali.Ezen kívül még ott a fegyenc 2 is, ha netán nem olvastad még( igaz csak angolul):)

UltriX 2011.11.23. 16:19:30

Igen az is megvan pdf-ben. Angol nyelvtudás hiányában a képeket próbálom tanulmányozni.:)
Állítólag jövő májusra meglesz a magyar kiadás is!

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.23. 18:35:00

@UltriX: Köszi :)
A FAQ és a CC2 is nagyon hasznos olvasmány, valóban.