Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

110. edzés (november 19.)

2011.11.19. 09:02 Azogh

2011.11.19. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: híd fejtámasszal 2*10sec; N tartás 2*10sec; fél fordulás 2*10sec

6.4. fél fekvőtámasz kézenállásban 3*5,13,13

Nyújtás: híd fejtámasszal 2*10sec; N tartás 2*10sec; fél fordulás 2*10sec

5.1. rövid híd (bemelegítés) 1*10

5.2. egyenes híd (bemelegítés) 1*10

5.4. híd fejtámasszal 3*12

Nyújtás: híd fejtámasszal 2*10sec; N tartás 2*10sec; fél fordulás 2*10sec

__________
37 perc összesen

Nos, kicsit megpörgettem magam+reggel sikerült edzenem, az eredmény 37 perces edzés!

Ráadásul úgy, hogy a fekvő és a híd is nagyon jól ment, a hídból ezért nem is egyet, hanem kettőt emeltem. Sajnos munka miatt nem tudok minden nap reggel edzeni, de törekszem rá, mert sokkal de sokkal eredményesebbek a reggeli edzéseim. A nyújtásokkal szépen fejlődök, egyedül az N tartás a problémás, a végére már elég nehéz, ezért nem merem feljebb emelni az időt.

A héten a kajáról annyit, hogy hétfőn és kedden is gyrostálat sikerült ebédelnem más-más helyen, és elhatároztam, hogy a hét összes többi napján is ez lesz (függő vagyok, ha az alkoholról lemondtam, cserébe ez jár). :) Ez egy nagyon nagyon bűnözős hét, de hétfőtől jöhetnek a fitness kaják, az irodaházban lévő étterem bevezetett egy vital nevezetű menüsort, hal, csirke, rizs van majdnem mindig benne, tökéletes számomra :)

4 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr203395621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulu77 2011.11.19. 12:06:07

Kösz a meghívót, nagyon jó az oldal, ha végeztem a regeneráló edzésemmel akkor el is kezdem ott is naplózni hogy mit csináltam. Szóval köszi még egyszer! ;)

Egy kérdésem meg lenne, mert nem igazán értem hogy ez most hogy van... :$ "6.4. fél fekvőtámasz kézenállásban 3*5,13,13" Most te csinálsz 3*5db fél kézenállás fekvőt, aztán utána még 2*13-at? Az a 3*5 a bemelegítő sorozat csak, vagy azt is edző/erősítősorozatnak - vagy hogy hívjam, remélem érted - szánod? Azért nem értem, mert a bemelegítést külön szoktad írni általában, és nem is feketével szedve... Ha meg nem bemelegítő, akkor nem értem a szisztémád, elmagyaráznád? :$ Köszi előre is, és bocs a hülye kérdésért...

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.19. 20:24:30

Az első szám mindig az, hogy hány sorozat volt, ha több szám van utána, az azért van, mert nem ugyanannyi ismétlés volt sorozatonként. A 3*5,13,13 az jelenti, hogy első sorozat 5, második 13, harmadik 13. A bemelegítést külön szoktam írni valóban, de ez egy speciális eset, mivel a bemelegítés ugyanaz a gyakorlat mint a fő gyakorlat, és nem akartam szétszedni, de az 5 valóban bemelegítés. Nem volt hülye kérdés, tessék nyugodtan kérdezni ha valamit nem értesz :).
Fitocracyn épp folyamatban van a cc gyakorlatok pontértékének emelése, első nap már lavinát indítottam el, mert beírtam, hogy alul van értékelve a saját testsúlyos edzés pontszáma :)
Ha valakinek kell még meghívő, írjon üzenetet az email címével, ha a Fegyencedzés csoportban legalább 5db 7es szintű emberke lesz, kapunk 100 meghívót még pluszban, akkor majd ki fogom rakni a blogba is hol tudtok regelni azok alapján :) A 7-es szint elég laza, 4 edzés alapján már 5-ös szintű vagyok.

Ja és ma délután laza 5 órás meghajtott tempójú favágást (azaz aprítást) nyomtam le levezetésnek, utolsó 2 óra már úgy ment, hogy teljesen magamon kívül voltam, de baromi jó volt, igazi funkcionális edzés :) Jöhet a zombiapokalipszis, én és a fejszém készen állunk :P

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.20. 09:29:24

Nemsokára regizek, csak kevés időm volt rá, azt nem igazán értettem, hogan is kell kitölteni..:D de majd amint lesz időm mélyebben belemerülök

lulu77 2011.11.20. 14:27:47

Oké, így már értem. Csak összezavart, hogy alatta csak "3*12" volt kiírva, nem "3*12,12,12", aztán azt hittem az más. De így már világos, köszi a felvilágosítást!

Amúgy tényleg jó ez az oldal, csak az a bajom vele, hogy a fekvőknél pl egyik sincs bent amit én csinálok... Mert én most úgy fogom, hogy az elejéről kezdem a CC szerinti fekvőt, csak már egy kézzel - vállgondok miatt döntöttem így. Meg néha csinálok fekvő variációkat, és nincs benne pl amikor a hasam alatt van a tenyerem, és úgy csinálom a fekvőt. Vagy csak én nem találtam név és leírás alapján. :$ Na mindegy. Ezektől eltekintve király az oldal, használni fogom rendszeresen úgy érzem. ;)