Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

106. edzés (november 10.)

2011.11.10. 17:13 Azogh

2011.11.10. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: egyenes hídtartás 20sec; egyenes lábú tartás 20sec; könnyű fordulás 20sec

1.5. teljes fekvőtámasz (bemelegítés)  1*10

1.6. fekvőtámasz szűk kéztartással (bemelegítés) 1*10

1.7. felemás fekvőtámasz labdával 2*18 (mindkét oldal)

Nyújtás: egyenes hídtartás 20sec; egyenes lábú tartás 20sec; könnyű fordulás 20sec

4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés) 1*10

4.5. nyújtott lábemelés fekvésben (bemelegítés) 1*10

4.7. hajlított lábemelés függeszkedésben 2*14

F.0. saskarom (bemelegítés) 1*10

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen (bemelegítés) 1*5

F.2. fekvőtámasz előre dőlve ujjhegyen 3*5 (III.)

G.2. Rúdon lógás 4*40sec

Nyújtás: egyenes hídtartás 20sec; egyenes lábú tartás 20sec; könnyű fordulás 20sec

__________
77perc összesen

Nos ahogy múlt héten írtam fekvőből még nem csináltam meg a haladót. Igazából a mai edzés nagyon nem volt jónak nevezhető, általánosan gyengének éreztem magam. Ennek az egyik fő oka az hogy 2 zh-t írtam a héten, és kevés volt az alvás, na meg a stressz sem tett túl jót.

A lábemelésből sem lett meg épp ezért a haladó, nem akartam szabálytalanul megcsinálni, csalni, hogy továbbléphessek. Biztos vagyok benne, hogy legközelebb menni fog kipihenten. :)

Ami pozitív volt, az az ujjedzés, egyre simább. A lógás kezd nagyon durva lenni, elég rendesen ég az alkarom.

A nyújtások nagyon jól mennek már, ideje tovább lépni a harmadik szintre. A 3 nyújtást tudatosan fejlesztem egyszerre, szerintem jobb, ha bevárom az egyik lemaradót a másik kettővel. (az L-tartás progress a legnehezebb, a twist a legkönyebb eddig).

Most pedig megyek bulizni, kiadom az eheti feszültséget :)

1 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr673368810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.11. 11:10:44

Kimaradt az időtartam, pótoltam, elég sok pihenés volt a fekvők között, ezért nyúlt meg egy kicsit az edzés.