Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

103. edzés (november 3.)

2011.11.04. 01:56 Azogh

2011.11.03. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: egyenes hídtartás 20sec; egyenes lábú tartás 20sec; könnyű fordulás 20sec

1.5. teljes fekvőtámasz (bemelegítés)  1*10

1.6. fekvőtámasz szűk kéztartással (bemelegítés) 1*10

1.7. felemás fekvőtámasz labdával 2*17 (mindkét oldal)

Nyújtás: egyenes hídtartás 20sec; egyenes lábú tartás 20sec; könnyű fordulás 20sec

4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés) 1*10

4.5. nyújtott lábemelés fekvésben (bemelegítés) 1*10

4.7. hajlított lábemelés függeszkedésben 2*13

F.0. saskarom (bemelegítés) 1*10

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen (bemelegítés) 1*5

F.2. fekvőtámasz előre dőlve ujjhegyen 3*5 (I.)

G.2. Rúdon lógás 4*20sec

Nyújtás: egyenes hídtartás 20sec; egyenes lábú tartás 20sec; könnyű fordulás 20sec

A tegnapi edzés nagyon nehéz volt, az extra pihenőnap ellenére. A fekvőtámaszoknál a 4. sorozat legutolsó ismétlése nem volt teljesen szabályos, ezért következő edzésen nem megyek még rá a haladó szintre. Egyébként inkább a karomból hiányzott az erő, nem a mellizmomból.

A lábemeléssel is megszenvedtem, de legalább ment szabályosan. Következő edzésen haladó szint!

Úgy döntöttem, hogy mégsem csinálok az 5. edzésen is fekvőt falnál az ujjedzésnél, hanem továbblépek, mert már túl könnyű volt a gyakorlat. Nos a következő szint elég jó, egyből éreztem a különbséget. Sikerült a tervezett 3*5, viszont amíg nem lesz nagyon könnyű, maradok ennél a gyakorlatnál.

A lógásnál most vettem észre, hogy az első szintet már teljesítettem, sőt az előző edzésen már túl is mentem rajta, így jöhetett a következő szint. Érdekes módon könnyebbnek éreztem, ennek gondolom az egyik oka az, hogy csak 20-20sec volt, a másik oka pedig az, hogy mind  hát, mind a has edzésen rúdon vagyok, hozzászokott már a terheléshez az alkarom. Úgy próbáltam meg ezt kompenzálni, hogy minimális pihenőket tartottam, 5-10secet csak.

12 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr323351986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 02:32:47

Mostantól a fő gyakorlatokat félkövérrel jelölöm a jobb átláthatóság kedvéért, kicsit felszaporodtak a gyakorlatok a CC2 óta :)

Gysmo 2011.11.04. 07:29:20

Hát ennyi mindenre azért nekem nem lesz időm :) De ha meglesz a könyv azért elolvasom.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 10:43:01

Nem is érdemes az extrákat csinálni, amíg nem haladtál előre az alapgyakorlatokkal, mert elveszik az időt és az energiát fő területektől. Viszont később megéri majd.

vip_per 2011.11.04. 12:00:43

Egy ilyen edzés napi mennyi idő kb. ?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 13:06:05

@vip_per: 1-1,5 óra attól függően mennyi pihenőt hagyok.
Viszont adtál egy jó ötletet, ezentúl nézem mennyi idő volt az egész edzés, és kiírom majd a blogra.

vip_per 2011.11.04. 13:12:36

@Azogh: ok, kíváncsian várom az időszükségletet, mi az egyenes lábú tartás; könnyű fordulás ? Ez hol van dokumentálva ?
THX.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 14:25:56

@vip_per: CC2-ben vannak, a nyújtás 2. szintű gyakorlatai. Egyelőre csak angol nyelvű digitális formátumban megvehető, könyvben decemberben jön ki, magyar nyelven meg még nem tudni.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.04. 16:14:32

Én multkor pont lemértem, és percre potnosan 1 óra volt 1 edzés. Nyújtásoknál én maradok az alapokkal,amik ugyanezeket mozgatják át, csak több idő,s alaposabb. Szerintem..

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 16:46:05

@Giozo: Előtte én is többet nyújtottam passzív (klasszikus) nyújtással és mégis most úgy érzem ez többet ér.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.04. 18:11:51

Hát én próbáltam ezt is, de azzal a fordulásos üléssel nekem a bicepszemet nem nyújtja egyáltalán.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.04. 18:29:57

Mert a bicepszedet a híd nyújtja :)
181-182. oldal, CC2

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.04. 20:01:15

Jóóóó de én még nem hidazok:(