Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

100. edzés (október 26.)

2011.10.27. 01:39 Azogh

2011.10.26. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 20sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

1.5. teljes fekvőtámasz (bemelegítés)  1*20

1.6. fekvőtámasz szűk kéztartással (bemelegítés) 1*10

1.7. felemás fekvőtámasz labdával 2*14 (mindkét oldal)

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 20sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

4.2. térdemelés fekvésben (bemelegítés) 1*20

4.5. nyújtott lábemelés fekvésben (bemelegítés) 1*10

4.7. hajlított lábemelés függeszkedésben 2*11

F.0. saskarom (bemelegítés) 2*10

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen 3*5 (III.)

G.1. Vízszintes lógás 4*30sec

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 20sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

Jubileumi 100. edzés! A kitartásomért cserébe holnap megjutalmazom magam egy bödön Nutellával :D

A múlt heti kihagyás után kicsit nehezebb volt visszarázkódni mind a mell, mind a has gyakorlatokba, éreztem rendesen mindkettőt. A fekvő elég durva volt, de nem volt annyira vészes a végére, nem kezdett el remegni a labdán lévő kezem, csak a fáradást éreztem.

A hasnál már bemelegítésnél éreztem a kihagyást, kemény edzés volt, égett az izom rendesen.

Az ujjerősítés már nem okoz különösképp megterhelést, következő alkalommal lépek a következő szintre. A lógás pont jó volt, éreztem az alkarom égni, főleg a függeszkedős lábemelés után volt jó fárasztó.

Nagyon jó edzés volt, fárasztó, de nem vészesen, a haladás mindenből érezhető. Most már csak egy dolog lebeg a szemem előtt, a holnapi Nutella :D

13 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr493332725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.27. 14:00:20

Már itt van a táskámban, 56,4% szénhidrát, 31% zsír, 6% fehérje, borzasztóan egészségtelen, de ISTENI FINOM :)
A vádlimban még mindig izomláz van, legközelebb többet pihenek 2 sorozat között, mellé bejött a tegnapi edzés utáni izomláz a mellemben.

Gysmo 2011.10.28. 08:22:13

Beszélgettem lányokkal akik megkínáltak csokival, mondom nem köszi, diétázom. Akkora szemeket még nem láttál amekkorákkal ők néztek :D A legtöbb embernél a diéta azt jelenti, hogy koplalni / nem enni.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.28. 09:23:51

@Gysmo: Mármint koplalni/ nem enni MÁSOK ELŐTT. Aztán sutyiban meg bevág fél disznót, és csodálkozik miért hízik.

Vagy koplal, lemegy 2-3 kiló, főleg víz, aztán azt hiszi elengedheti kicsit magát, eszik valami egészségtelent+visszajön a víz is, és máris több mint a koplalás előtt.

Az emberek sokszor olyan bután csinálják a diétát. Én úgy vagyok vele, hogy alapvetően vannak szabályok, amiket betartok, de ha valamit nagyon megkívánok, akkor azt eszek. Legyen az egy nutella, egy csülök pékné módra, vagy valami ilyesmi. Egy idő után amúgy alig kívánod az ilyen dolgokot, a szervezeted tudja mi a jó :)

bettah 2011.10.28. 13:16:07

@Azogh: haha,ma nekem is brutális csaló napom van (ami neked a nutella, az nekem a wasabis csipsz :))

btw nekem mindig mondják, h hagyjam már abba a fogyókúrát, mire sóhajtok, h nem fogyókúrázom, csak éppen nem eszem össze minden szart és azt sem mondjuk hatalmas adagokban -.-

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.28. 13:22:03

@bettah: Viszont hétvégén 2 koncert is lesz, azok eléggé égetik a kalóriát, főleg hogy 0 alkohol ugyebár :)

Nutellából alig bírtam enni, annyira elszoktam az édességektől, kb 3 kiskanáltól teljes gyönyör volt, többit elraktam motivációs eszköznek :D

Gysmo 2011.10.28. 19:01:25

Én ma is meg tegnap is megettem reggelire 1-1 szál kolbászt :D Imádom :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.29. 14:02:57

Falnál csak 3szor 5 ujjerősítést csinálsz? Nem kell végigtolni a 3szor 50-t?:D Vagy megint félreértelmeztem valamit?:) Úgy értelmeztem, hogy ugyanazokon a lépéseken kell végigmenni, mint korábban, csak ujjakon végezve. Utána olvasok megint akkor, mert csak gyors röptében olvastam el.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.29. 17:06:00

@Gysmo: Házi füstölt kolbász, saját disznónkból <3
@Giozo: Félreértelmezted.
For many bodyweight movements, it’s a good idea to progress to the harder techniques
once you’ve met a predetermined target rep range (10 reps, 20 reps, and so on). With
fingertip pushups, you don’t need to do this. Pushing too hard to meet a target isn’t a
good idea where such small joints are concerned. Instead:
Keep your rep range at around five whenever you train.
Azaz a legtöbb gyakorlatnál érdemes növelni az ismétlésszámot miközben haladsz a nehezebb technika felé. Az ujjaknál nem, helyette tartsd az ismétlésszámot 5 körül.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.29. 20:12:50

Jaah, igaz, délután olvastam, s én is hasonlót vettem ki belőle. Csak az a baj, hgoy a 2. lépésnél meg egyet se tudok megcsinálni:D Ezzel meg sokat

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.29. 20:27:31

@Giozo: Szerintem amíg a normál fekvőből nem tartasz 4.-5. szinten, addig az ujjgyakorlatokat még felesleges elkezdeni. Inkább koncentrálj a 6 alapgyakorlatra, az extrákat akkor csináld mellé, ha már azokkal haladsz.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.29. 20:28:26

Pl. nyakat pont ezért nem csinálom én sem, mert a híddal még nem tartok magasabb szinten.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.29. 23:09:20

Hát lehet, de ha a 6. lépésnél lennék fekvőből akkor se lennének az ujjaim erősebbek.