Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

99. edzés (október 24.)

2011.10.25. 01:59 Azogh

2011.10.24. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 15sec, 5sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.5. teljes húzódzkodás 2*6

F.0. saskarom (bemelegítés) 2*10

F.1. fekvőtámasz falnál ujjhegyen 3*5 (II.)

G.1. Vízszintes lógás 4*20sec

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 15sec, 5sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

2.5. teljes guggolás 1*20 (bemelegítés)

2.6 guggolás zárt lábbal 1*10 (bemelegítés)

2.7. felemás guggolás 2*17 (mindkét oldal)

C.2. kétlábas sarokemelés földön 4*40

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 15sec, 5sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

A húzódzkodás szépen fejlődik, megvan a tartalék is, de eléggé megdolgoztat, minden szép és jó.

Az alkargyakorlatok baromi jók, most úgy bedurrant az alkarom, öröm volt ránézni. Az ujjgyakorlat utáni római szám azt jelzi, hányszor csináltam már, úgy tervezem, hogy egy lépcsőn 5 hétig maradok, kivéve ha nehéz, akkor tovább.

A guggolással járok legelőrébb, és a mostani edzés gyilkos volt. Úgy fujtattam egy-egy sorozat után mint egy ló, úgy is izzadtam, nagyon brutális ilyen ismétlésszámnál a gyakorlat.

A vádli kezd bekémenyeni, ezentúl edzésenként 10-t fogok emelni, a végén már megvolt a régi ismerős remegős kifáradás :)

Nagyon jó edzés volt, fárasztó, de megérte szenvedni. Jövő héten a guggolás haladó szintje jön, azutáni héten pedig 8. szint! A hát még sokára lép szintet, de legalább lesz mivel küzdeni 1 év múlva is :)

5 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr163327832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SmD 2011.10.25. 10:50:55

A guggolás 8-as szintjét meg kihagyod? :D

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.25. 16:30:48

@SmD: Nem, csak teszteltem figyeltek-e!? :) Természetesen csak a 8. jön, át is írom.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.26. 00:41:59

Ááááá olyan izomláz van a seggemben... :D
Meg a vádliban, combban, hátban is.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.26. 19:59:59

a guggolástól vagy a vádlitól?:D