Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

CC 2

2011.10.17. 18:40 Azogh

Nos megérintett a könyv második része. Fontos változások:

A mell/has és hát/láb edzéseken fogás és ujjerősítés gyakorlatok is bejönnek ezentúl.

A váll/híd edzésen a nyakerősítés fog bejönni extraként.

A lábedzés után vádlierősítés is lesz.

Ezeket a gyakorlatokat szintén vezetni fogom az edzésnaplómban, az alábbi jelölésekkel:

G=grip, fogás pl. G.1.

F=finger, ujj pl. F.1.

C=calf, vádli pl. C.1.

N=Neck, nyak pl. N.1.

Az utóbbi időben sokszor 3 nap telt el 2 edzés között, ennek oka volt 1-1 buli is, de néha izomláz is. Az izomláz faktort nem tudom kiküszöbölni, de a bulik kapcsán egy dolgot igen: alkoholfogyasztás ezentúl minimális. Vagy semennyi, utóbbi a cél, de meglátjuk.

Nyújtás: az eddigi passzív nyújtás helyett a Wade-féle nyújtást vezetem be a gyakorlatok után.

Kaja: gondolkodóba ejtett, további utánajárás lesz ebből, hogy mennyire szükséges az extra fehérje.

Nagy fájdalmamra a flag gyakorlatot nem tudom itthon gyakorolni, még gondolkodom a lehetőségeken.

Elméletileg így fog kinézni egy edzésperiódusom:

A nap                       B nap                        C nap

1.x. Mell                    6.x. Váll                     3.x. Hát

4.x. Has                    5.x. Híd                      F.x. Ujjak

F.x. Ujjak                   N.x. Nyak                   G.x. Fogás

G.x. Fogás                                                 2.x. Láb

                                                               C.x. Vádli

4 komment

Címkék: kaja edzés elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr783308420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Batyu 2011.10.18. 17:17:07

ez azért elég kemény edzés terv :D
ABC napok közt mindig tartasz egy nap szünetet?

A vádli gyakorlatokat nem teljesen értem , mi is a különbség a 3 egylábas vádli gyakorlat között?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.18. 20:35:50

@Batyu: Szia! Igen, természetesen továbbra is 1-1 nap pihenő lesz az edzések között. A vádlinál 4 egylábas van, hajlított térdes sima, hajlított térdes lépcsős, egyenes lábas sima és egyenes lábas lépcsős. Hajlított lábbal könnyebb, csakúgy mint a sima, mert lépcsőn (vagy bármin amire ráállsz) nagyobb a mozgástartomány.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.19. 10:32:16

A vádlit én is elkezdem ha már te is, én is az első 4 miatt nem vágtam bele.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.19. 10:35:51

bár a leírás nélkül nem is nagyon értem:D a képeseket még tudom értelmezni:)