Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

91. edzés, avagy most már semmi sem lesz a régi :D (október 3.)

2011.10.04. 00:47 Azogh

2011.10.03. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*15

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*20 

2.5. teljes guggolás 1*10 (bemelegítés)

2.7. felemás guggolás 2*8 (mindkét oldal)

Végre elértem a haladó szintet a fél húzódzkodásokból, véleményem szerint eléggé utolértem magam a háttal az utóbbi időben, már nem teljes kifáradásig mentek az edzések hála a lassú ismétlésszámnövelésnek, de a jövőben is maradok ennél a tempónál a teljes húzódzkodásoknál. Az ok: ha teljes fáradásig edzek, akkor becsúszik a végére egy-két nem teljesen szabályos ismétlés, csak hogy meglegyen a terv. Ezt ki akarom küszöbölni, inkább a lassabb haladás+szabályos ismétlések útját választom. Ráérünk még, hiszen hosszútávon szeretnék a cc-vel edzeni :)

Guggolás, guggolás, guggolás :D Mindjárt elmondom az örömöm forrását :) Elég jól ment az edzés, a tervezett 2*8 ismétlés meg is lett, azonban kicsit gyengének éreztem az alsó pozíciót, ezért kipróbáltam, hogy leguggoltam, majd a kezeimet és az egyik lábamat előre nyújtva megtartottam az alsó poziciót kb 10 mp-ig, majd a másik lábon ugyanez. Ezt megcsináltam 2-2-szer, majd kíváncsi lettem, hogy labda nélkül fel tudok-e állni az alsó pozícióból. Nagyon meglepődtem, amikor simán felálltam. Kipróbáltam a másik lábbal, azzal is ment, ebből is csináltam 2-2 ismétlést. És a kisördög nem hagyott nyugodni, megpróbáltam, le tudok-e menni állásból egylábas guggolásba, majd felállni. És sikerült, mindkét lábbal 3*1 ismétlést csinálni! Ez a 10. utolsó szint, akkora örömet érzek most, hogy tudom milyen közel vagyok a célhoz :D Egy dologra viszont felfigyeltem, a jobb lábam a gyengébb, ott sokkal nehezebb volt megcsinálni. Ezt sejtettem, mivel jobb kezes/jobb lábas vagyok, ezért a bal lábam funkcionált mindig is tartó lábként, már akkor is amikor fociztam. Mindenesetre nem fogok előreugrani, szépen lépésről lépésre fogom elküzdeni magam a mesterlépésig, de nagy valószínűséggel a lábedzés végén gyakorolni fogom a 10. lépést is 1-1 ismétlés erejéig, legalábbis az alsó pozícióban való egylábas guggolást mindenképpen.

u.i.: Fél éve kezdtem el a fegyencedzést teljesen az alapokról :)

+14 kiló izom

+rendszeresség az életemben

+sokkal jobb közérzet, öntudat és sokkal több magabiztosság

+tudatos étkezés

+törekedni az egészségre, másokat is erre buzdítani

+immáron 60-70 rendszeres olvasó, akiket remélhetőleg a jövőben is ösztönözni és szórakoztatni fog ez a blog

Köszi nektek, kitartást és további jó edzéseket!

 

24 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr883276818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.04. 06:10:14

Igazán nincs mit:D én is hasonló eredményeket szeretnék, de 1-2 héten belül türelmetlenségem miatt:) de azért tudom hogy minimum fél év lesz nekem is. Remélem olyan problémákba nem ütközök, hogy ne tudnám hol végrehajtani a gyakorlatot, vagy netán feladnám.. Bár Azogh eredménye elég ösztönző:)

Gysmo 2011.10.04. 07:21:09

Én is köszönöm a blogodat, ugyanis tudom, hogy van értelme annak amit, és ahogy csinálom. Ez nagyon sokat segít! Én olyan vagyok, ha valaki azt mondja nekem, hogy nincs értelme, akkor elveszítem a lendületet és hagyom az egészet, de amikor az eredményeidről írsz, akkor az ad nekem még egy löketet. Pedig páran már mondták, hogy ennek nincs értelme... Viszont nekik erre nincs bizonyítékuk :)

wildor 2011.10.04. 09:22:05

Én is örülök a sikereidnek, csak így tovább, engem is motiválsz elég rendesen :)

upperclass 2011.10.04. 09:58:44

Gratulálok, öröm volt ezt olvasni. :)

tiria 2011.10.04. 11:47:11

Hű, gratulálok! De jó ilyen sikerekről olvasni! Ez most nem kis motivációt adott.:-D

Batyu 2011.10.04. 20:30:16

Szép munka ;)
Én egyenlőre a rendszeressség előnyeit élvezem , soha semmilyen téren nem voltam rendszerető ember (talán a gépezésben :D) , de akármi is legyen még az napra , ha edzés nap van akkor edzek :)

SmD 2011.10.05. 15:50:06

Ember, mi lesz itt 1 év múlva? :D
Gratulálok a kitartáshoz és a fejlődéshez csak így tovább.

Egy kis motiváció mindenkinek az 1 lábas guggoláshoz:
www.youtube.com/watch?v=eTKmMoT1FCY&feature=related

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.05. 16:04:09

Köszi mindenkinek :D

@SmD: Azért tegyük hozzá, hogy nem épp cc szerint szabályos egylábas guggolásokat látunk :) Lendület, nincs alsó pozícióban 1 mp megállás és nem megy le teljesen, ami messze a legnehezebb része mind egyensúly, mind erőkifejtés szempontjából a gyakorlatnak, igazából a legalsó pozíció elérése a lényege az egésznek. Ennek ellenére jó kis lábai vannak a hölgynek :D

SmD 2011.10.05. 16:43:21

@Azogh:
Igen igaz, hogy nem lassú tempójú guggolás viszont a mélység jóval a fél guggolás alatt van. Gyakorlatilag mélyebbre csak akkor tudna menni ha teljesen C-be hajolna a felsőteste viszont akkor meg sokszor kikapcsol az izomfeszülés az alsó szakaszban mert megpihen a comb a vádlin. Persze lassú tempónál nem.

De azér 51 ismétlés 1 lábon az nem semmi akármilyen tempójú is :D
Gondolj bele a kiscsaj kb. 50-55 kiló és le merem fogadni a vacsorámba, hogy guggol 130-140 kilóval mivel 70kg a szakítása és 90 kg a lökése.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.05. 16:46:35

@SmD: Persze, szép teljesítmény, ezt elismerem :)
Csak azt jegyeztem meg, hogy mi nem így csináljuk :D

SmD 2011.10.05. 17:22:37

@Azogh:
Ja, mi még sehogy sem csináljuk :DD
Komolyra fordítva a szót, akárki is legyen ez a Wade nagy ötlet ez a 2-1-2 másodperces dolog az ismétlésekkel. Sokkal kevesebb ismétlést csinál az ember mint a normál tempónál mégis jobban dolgoznak az izmok, tisztább a tehnika és nagyobb erőt ad.
Mondja csak nekem valaki, hogy nevetve megcsinál 20 fekvőtámaszt. A Wade féle lassú tempójú 10-ik ismétlés után már nem lesz természetes a mosolya az biztos :D

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.05. 19:01:23

@SmD: Sőt, az 50. szabályos fekvőtámasz falnál után sem biztos, pedig elsőre az gyerekjátéknak tűnik :)

Batyu 2011.10.05. 19:09:10

www.beastskills.com/ erről az oldalról mi a véleményetek? Az a csávó írja aki a képen látható a könyvben. Eszméletlen milyen gyakorlatokat csinál.Jó kis leckéket ír arról hogy hogyan érjünk el bizonyos gyakorlatokat.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.05. 21:45:57

Én a FAQ tanácsait elolvasgattam, nemrossz kis oldal

meno-mano 2011.10.06. 09:02:06

Sziasztok! Egyre többen vagyunk, már Kárpátalján is fegyencedzenek :) Ungvári vagyok, 37 éves, nemrég kezdtem a cc-t, ma lesz a harmadik edzésem. Sok hasznos infót találtam itt, köszi, hogy megosztoztok a tapasztalatotokkal.

Tegnap fel kellett mennem Nyíregyházára, gondoltam megveszem Wade bácsi könyvét, végigjártam az összes létező könyvesboltot és SEHOL sem találtam. Nincs, elfogyott, még nem jött meg a rendelés stb., a libriben azt mondták, hogy pillanatnyilag a központi raktárban sincs. Mi ez? Fegyencedzés-láz? Ti, hogy gondoljátok?

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.06. 12:01:53

Jah, én is vagy 1 hónapig kerestem a boltokban, de semmi, amint ismét kapható lesz megveszem a könyvet.. addig is pdf :S

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.06. 12:08:30

jah és sok sikert meno-mano az edzésekhez, blogot nem vezetsz véletlen?:O

meno-mano 2011.10.06. 12:43:49

@Giozo: Ja, neked egyszerübb, én nem járok át túl gyakran. Sebaj, majd a neten rendelünk :)

meno-mano 2011.10.06. 12:48:48

Blogot nem vezetek, én csak olvasni tanultam, írni már nem :)
Amúgy, ha érdekel valakit, az alábbi linken letölthető még egy 17 oldalas iromány Wade-től, a Convict Conditioning SUPER FAQ.

data.hu/get/4293004/Convict_Conditioning_SUPER_FAQ.pdf

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.06. 13:38:56

Huhú, CC2 decemberben könyvben is, megvan a karácsonyi ajándékom :D
A kimaradt területek edzése, nyújtások, étkezés, mobility training, jeee :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.06. 13:56:55

Na az pont jókor jön majd ki:) akkor fogok a hídba s fejenállásba belekezdeni. Várom már.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.10.06. 15:05:52

@meno-mano: Budapesten tele van vele minden könyvesbolt, szóval ezek szerint még nem elegen ;)

wildor 2011.10.18. 11:29:48

@Azogh: nah, helyes, már ha kinn lenne magyarul a könyv is rég késő lenne :S
süti beállítások módosítása