Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

88. edzés (szeptember 26.)

2011.09.27. 15:09 Azogh

2011.09.26. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*15,14

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*20 

2.5. teljes guggolás 1*10 (bemelegítés)

2.7. felemás guggolás 2*5 (mindkét oldal)

A húzódzkodás lassan de biztosan halad, jövő héten végre meglesz a haladó szint. Tegnap a normál edzés után kipróbáltam, és fáradtan is sikerült 2 teljes húzódzkodás, szóval nem lesz probléma a szintlépésnél.

A felemás guggolás brutális gyakorlat. Sokkal nehezebb mint a 6. szint, főleg ahogy a képen van. Nem tudom, az angol vezióban mi van, de szerintem rosszak a képek a gyakorlathoz, hiszem majdnem a mesterlépést kéne megcsinálni, csak épp egy labdán. Idézek: "Állj egyenesen, egy lábbal a talajon, míg a másikat stabilan helyezd el egy kosarlabdán, ami kb. harminc centire a tartó lábad előtt legyen." Nos a sarkam éppen érinti a labdát nem épp stabil. "Vállszélességű vagy egy kicsit szélesebb terpeszben állj." A képen mindkét láb teljesen előre néz, kizárt, hogy ez terpesz lenne, próbáld ki. "Hajlítsd a csipőd és a térdeidet" A képen a bal térd hol is hajlik? "a labdán lévő lábad nincs annyira összepréselődve" A képen teljesen nyújtott állapotban van a labdán lévő láb! Elhiszem, hogy ha megy a 10. lépés, meg tudod a kép szerint csinálni a gyakorlatot, de akik progresszióban vannak, így nem tudják. Egyszerűen rossz a kép, a leírást kövessétek. Azaz: terpesz, a labda előtted 30 centivel, kezeket kinyújtod és mindkét térded hajlítva mész le. Így is brutálisan fog az alsó lábad dolgozni, és az egyensúly megtartása is jó móka, pont ahogy a könyben írja.
Egyébként a kép szerint is megy 2 ismétlés, de szerintem irreálisan nehéz, mivel a 8.-9. lépés is könnyebb.

Ahh és a jó nagy kihagyás a magánéleti káosz miatt volt, meg a vasárnapi In Flames koncert miatt, bár az elment egy erőnléti edzésnek, jump the fuck up!, avagy Norbi metál verzióban :)

2 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr633260266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.27. 22:39:48

Mára olyan brutális izomlázam lett a lábamban, amilyen már sok sok hónapja nem volt :) Vádli, combfeszítő, farizom, kegyetlen.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.09.28. 08:11:10

Olvastam interjút erről a koncertről, és mondták a zenészek, hogy brutális volt, amikor 50 ezere ember egyszerre mozdult erre a számra... :)