Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

85. edzés (szeptember 18.)

2011.09.19. 03:05 Azogh

2011.09.18. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*14

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*20 

2.5. teljes guggolás 1*10 (bemelegítés)

2.6. guggolás zárt lábbal 2*20

Nagyon sajnálatos módon egy nap kimaradt, elég káosz napom volt, mellé még fáradt is voltam, és mivel a húzódzkodás a legnehezebb gyakorlat jelenleg, ezért beiktattam egy extra pihenőnapot. Na ebből persze nem lesz rendszer, egyszeri eset volt. :)

Cserébe viszont nagyon jól ment az edzés, a húzódzkodás tervezett ismétlésszáma viszonylag könnyedén meglett. Mostanában gondolkoztam, hogy kicsit sűríteni kellene az edzést, de ez az edzés meggyőzött az ellenkezőjéről, a kevesebb néha több. Elméletileg még 2 edzés, és mehetek a teljes húzódzkodásra, már előre látom a sok szenvedést. No nem mintha panaszkodás lenne, a szenvedés magában hordozza a fejlődést!

Ami viszont nem szenvedés az a guggolás. Egyáltalán nem érzem megerőltetőnek, mondjuk a szívem kalimpál rendesen, meg izzadok a gyakorlat közben mint a ló, de kifejezetten könnyűnek érzem a gyakorlatot, és meg is lett a haladó szint. Eljött az ideje egy kosárlabda vásárlásnak, ami egyben az utolsó cc-vel kapcsolatos befektetésem. Tekintve, hogy fél év alatt még 10.000 Ft-ot sem éri el az összköltség (könyv+rúd+labda), ezután pedig már nem is lesz más, kijelenthetem, hogy igencsak költséghatékony a módszer, ámbár eredményes.

25 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr893237441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upperclass 2011.09.19. 12:29:12

A guggolás nekem is durván felnyomja a pulzusom...

ferenc747 2011.09.19. 12:56:22

Hali!
A guggolás nekem is könnyű, épp ezért az elvégzett teljes guggolás sorozat után még rá guggolok súlyzóval is. Nekem be jön! Szoktam még lábra felhúzást is végezni.
További jó edzést!

SmD 2011.09.19. 15:00:48

@upperclass:
Majd várjál az 1 lábasnál milyen pulzusod lesz :DD
A múlt héten a guggolás 7-ik lépéséből csináltam 2x18-at és a jobb és bal láb közt meg kellett állnom kb. 40 mp-t pihenni mer nem bírtam tüdővel :D

Wtfmittomen 2011.09.19. 16:46:02

Szia Azogh! Régebben kezdtem egy blogot. Tudod az ifjú titán :) ( Crawford ) , Az a helyzet hogy találtam partnert akivel parkban tudunk edzeni ezek alapján és kiegészítve saját ötletekkel. A blogomat folytatni fogom és töltöm fel a képeket nagy mennyiségben ;)

Persze ha minden jól megy :D

Wtfmittomen 2011.09.19. 16:46:37

Ja és gratulálok az eddigi eredményeidhez! Ügyes vagy :D

Gysmo 2011.09.19. 18:21:11

A húzódzkodást csak kint fogom tudni megoldani a játszótéren... az télen érdekes lesz...

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.19. 18:51:04

akkor kicsit gyorsabban kell csinálnod majd, hogy megne fagyj:)

Batyu 2011.09.19. 21:13:36

Sziasztok , pár napja kezdtem el én is az edzést.

Naponta edzek , és az 1.-es szintű feladatokból csinálom a haladó ismétlés számúakat. Minden nap mindegyikből egyet. Úgy terveztem hogy 5-6 nap után szintet lépek. (Kipróbáltam és a 2.-es szintű gyakorlatok is mennek)

Mi a véleményetek? Mit tanácsoltok? (Eddig egyedül a fejenállásnál és a láb emelésnél izzadtam meg)
Nem akarok elhamarkodottan szintet lépni , de nem találtam egyértelmű utasítást Paultól a könyvben. (Azt írja kezdjük az elejétől , de közbe azt is, hogy pusztán az ismétlés szám növelése semmit nem ér , helyett jobb ha az ember szintet lép.)

Hajrá , jó edzést mindenkinek! :)

Gysmo 2011.09.19. 21:38:20

@Batyu: szia! Én is most kezdtem, én azt a tanácsot kaptam, hogy pl a fekvőtámasznál 2x10-et csináljak az első alkalomnál majd minden edzésen emeljem tízesével. Utána persze lépjek szintet. Most azért kell a nagy ismétlésszám, hogy az ízületeid hozzászokjanak. Később nem kell minden alkalommal 10-el emelni szerintem :)

Batyu 2011.09.19. 23:56:29

@Gysmo: köszönöm a tippet , szerintem még holnap maradok a 3*50nél (fekvőből) aztán holnap után elkezdem a kezdő 2.-est és onnantól majd 5 ötösével emelgetem. Annyival csak nem teljesítek túl hogy gáz legyen.

Gysmo 2011.09.20. 06:35:51

@Batyu: Nem kell minden nap fekvőzni, elég hetente kétszer. Edzeni is elég úgy, hogy egy nap edzés egy nap pihenés, mert túledzett leszel. Jól hangzik, de rosszat jelent :) Oszd meg a gyakorlatokat, mert nincs ideje regenerálódni a testednek. Az izom pedig akkor nő amikor pihen. Nézz utána mi az a túledzettség.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.20. 15:03:18

@Wtfmittomen: Hajrá, hajrá :)
@Batyu: Egy napon maximum 2 fajta gyakorlatot csinálj, valamint 2 edzés között legyen 1 nap pihenő. Sokkal jobban fogsz fejlődni, mintha minden nap minden gyakorlatot megcsinálnál. Persze az eleje nagyon könnyű a cc-nek, de nem az izmaidat készíted fel, hanem az izületeidet. Légy türelmes, tölts el 3-4 hetet egy-egy gyakorlattal, és sokkal jobban jársz hosszútávon.
@Gysmo: Teljes mértékben igazad van :)

Batyu 2011.09.20. 20:41:54

Köszi srácok , megfogadom a tanácsokat. 18 éves vagyok teli energiával , ezért is vagyok ilyen türelmetlen (nehéz 40 fekvő helyett 50 fali fekvőt nyomni).
Csináltam egy edzés tervet így néz ki:
"A" nap: fekvő , guggolás
"B" nap: lábemelés , húzóckodás
"C" nap: híd , kézen állás
"D" nap: pihi

ezeket rotálnám , mi erről a véleményetek?Ennél is több pihenés kell?

ui.:ha zavar hogy ide írkálok bocsi Azogh , csak nem találtam jobb fórumot , és eredményes edzést :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.20. 20:47:52

Szerintem az első pár hónapban még mindenképp úgy csináld, hogy A-D-B-D-C-D és ezt ismételd. Kell a pihenő, ha jobban akarsz fejlődni.

Egyáltalán nem zavar, ha ide írtok, sőt örülök, ha egy kis közösség alakul ki, akik segítik egymást, szóval bárkinek bármi kérdése van, byugodtan írjon kommentet, tuti lesz aki válaszol rá :)

Gysmo 2011.09.20. 20:48:11

@Batyu: Én így ajánlom: első nap: fekvő, lábemelés. Második nap: pihi. Harmadik nap: húzódzkodás, guggolás. Negyedik nap pihi. És innen kezded megint a fekvőt lábemeléssel, mert a többi gyakorlatot csak később kell elkezdeni, amikor már erősebb vagy, mert azok megterhelik az ízületeidet.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.20. 20:53:20

jaja,énse ajánlom eleinte a hidat,s a kézenállást. Én majd 1.4 s 2.4ed lépés elérésekor veszem majd be öket

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.20. 20:55:02

@Gysmo: Igaz, ez még jobb verzió, csak nem akartam, hogy szegény Batyu azt érezze teljesen vissza akarjuk fogni. A hidat akkor érdemes egyébként elkezdeni, amikor a 4. szint körül vagy a többi gyakorlattal, a kézenállást pedig amikor 5-6. szint körül vagy a többivel, mert ezekhez a gyakorlatokhoz erős izületek kellenek majd az izom mellett.

Gysmo 2011.09.20. 21:02:30

Batyu, szerintem ha úgy csinálod ahogy én az úgy jó lesz ( én is az ide írkálókból és a könyvből táplálkozom ). www.gysmo.blog.hu -n megtalálsz és ott láthatod én hogy edzem. Most kezdtem hétfőn, tehát én is teljesen kezdő vagyok.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.20. 21:10:40

Sőt én is a legejéről kezdtem, visszanézheted az első bejegyzéseket :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.20. 21:55:40

Sőt,akármilyen hihetetlen, de én is a legelejéről kezdtem:P

Batyu 2011.09.20. 22:33:31

köszönöm mindenkinek , azt hittem hogy egy kis fejenállástól nem lesz bajom ,de akkor átállok és király lesz , amúgy a hídtól olyan jól bedurrantak a gerinc melletti izmaim (nem kellemetlen egyáltalán) tök jó érzés hogy végre nem lógnak ki a csigolyáim felülés közben , de akkor felhagyok ezzel is egy hónapig.

köszönöm még egyszer , követni fogom a blogokat ;)

ferenc747 2011.09.21. 09:23:44

@Gysmo: Hali! Vegyél a barkács boltban hintaszemet
és mehet az ajtófélfába. Én söprűnyelet raktam bele és simán bírta az akkori 88kg-at is!

Gysmo 2011.09.21. 18:33:16

@ferenc747: Szia! Az a gond, hogy bérlem a lakást és nem lehet ilyeneket csinálni :( Marad a játszótér. De azért köszönöm a tippet!

ferenc747 2011.09.21. 20:22:11

Hali! Nem a kákán keresem a csomót, csak 11 éve élek albérletben. Egy évben legalább kétszer költözöm anyósom nem kicsi szája miatt! Ezt a pici lukat simán el lehet tüntetni a fából.De én is jobban szeretek szabadban edzeni! Szóval mindent meg lehet oldani!
Jó edzést!
Feri

Gysmo 2011.09.21. 20:34:16

Rendben, Köszi! Megnézem akkor, hogy milyen. Neked is jó edzést!