Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

82. edzés (szeptember 11.)

2011.09.12. 01:45 Azogh

2011.09.11. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*14,13

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*20 

2.5. teljes guggolás 1*10 (bemelegítés)

2.6. guggolás zárt lábbal 2*17

A húzódzkodás most simán ment, meglepő módon, lehet, hogy még tudtam volna 1-2 ismétlést csinálni, de nem akartam bukásig edzeni. Lehet, hogy a lassú tempó miatt utolértem magam, és most már tudok tartalékolni, ami jó hír abból a szempontból, hogy nem fog megrekedni a fejlődés. Ráadásul 3 edzés múlva haladó szint.

Guggolásnál viszont következő edzésen haladó szint, 2 edzés múlva pedig a 7. lépés jön :) Nagyon könnyűnek tűnik a zárt lábas guggolás, kicsit sem erőlködök, a kérdés az, hogy mekkora lesz a két lépés közötti ugrás. Ez lesz az első 7. szintű gyakorlatom, nagyon motivált vagyok, hogy elérjem!

8 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr453219775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SmD 2011.09.12. 20:04:28

Az lenne a kérdésem, hogy hány kiló vagy most, valamint mennyi percet pihensz két sorozat közt a húzódzkodásnál?

A guggolásnál a 6 és 7 lépés közti ugrás eléggé nagy lesz, nagyobb mint bármelyik eddigi a guggolásban. Főleg az egyensúlyozás miatt, meg kell találni a jó beállást. Nekem kissé oldalra kellett tennem a labdán lévő lábamat különben hátradőltem volna, persze ez egyénenként változhat. Olyan 6-8 ismétlést tudtam amikor először tértem rá a 7-ik lépésre.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.13. 16:51:37

@SmD: Szia! Most kb. 82 kiló vagyok. A két sorozat között van egy nyújtás és utána kb 2 perc pihenő.

Jobrog 2011.09.13. 18:30:55

Azogh egy kis segítséget kérnék tőled.
Látom hogy minden alkalommal szépen fejlődsz,ezért kérdezném hogy én mit csinálhatok rosszul,mert pl bicska húzódzkodásnál már pár hete egy helyben toporgok s eléggé lehangoló.
Kajálok rendesen,igaz kipihenni nem tudom magam igazán. Súlyom is rendben van elvileg 180 centihez voltam 86 kiló,onnan lementem már 80-ra.

Köszönöm

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.13. 18:38:09

@Jobrog: Szerintem le is írtad, a pihenés lesz a ludas. Amikor nem tudok rendesen pihenni, szinte mindig nagyon kemény az edzés, ha pedig kipihentem magam, akkor szinte könnyűnek tűnik egy-egy edzés, nagyon sokat számít. A hát nálam is sokkal lassabban fejlődik, mint a többi gyakorlat, ne csüggedj. Ha végképp nem tudsz fejlődni a bicskában, szerintem próbáld meg a fél húzódzkodást először 1-2 ismétléssel, aztán lassan növelgetve az ismétlésszámot.

Jobrog 2011.09.13. 18:52:11

Ajjaj,akkor pár évig nem fogok fejlődni amíg fel nem nől a lányom:)) Vízszintes húzás is rosszul ment,de bicskából ment a kezdő, Wade ajánlása szerint ezért ezt csináltam. De a poén hogy a teljes húzódzkodásból is megy pár,ezekkel meg nyűglődök.

Köszönöm a segítséget

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.13. 21:18:06

@Jobrog: Várj csak, Wade nem azt mondja, hogy azzal kezdj, amiből már megy a kezdő, hanem, hogy menj végig minden lépésen. A vízszintes húzás haladó szintje megvolt? Mert az eléggé durva gyakorlat, ha az is kimaardt, akkor nem csoda, hogy megtorpantál.

Jobrog 2011.09.13. 23:46:16

Van egy faq a cc-hez amiben Wade magyarázza a dolgokat meg kérdésekre válaszol,ott olvastam hogyha vízszintes húzás nehezen megy de megy a bicskából a kezdő akkor csinálja azt az ember. De szerintem hallgatok rád és visszatérek inkább,néha meg beiktatok bicskát aztán lesz ami lesz.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.14. 00:13:45

A vízszintes húzással szinte mindenki megszenved aki cc-zni kezd. Kicsit demotiváló lehet, hogy míg a többi gyakorlattal szépen haladsz, itt lemaradás van, de megéri, mert erős alapokat szerzel a gyakorlattal.