Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

78-79. edzés (augusztus 3. és 5.)

2011.09.06. 12:42 Azogh

Bocsi az elmaradt postért, kicsit káosz összeegyeztetni a sulit+melót, és kéne vennem netkábelt is otthonra :) Cserébe most kaptok egyben 2 edzést is :D

2011.09.03.

6.3. kézenállás 2*80 másodperc

5.1. rövid híd (bemelegítés) 1*20

5.2. egyenes híd 3*25

Otthon edzettem szüleimnél, de ennél az edzésnél egyáltalán nem számít, mivel semmire sincs szükség hozzá. A kézenállásnál rendszeresen belenyomok párat a végefele, lehet lassan átlépek a következő szintre, bár még nincs meg a 2 perc. A hídnál semmi extra, de nem akarok gyorsabban haladni vele, jó ez a tempó.

2011.09.05. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*13

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*20 

2.5. teljes guggolás 1*10 (bemelegítés)

2.6. guggolás zárt lábbal 2*14

Nagyon fárasztó nap után edzettem, elég későn, a húzódzkodás vége alig ment, a testem már nem bírta, csak az akarat vitt, de sikerült a kitűzött cél. Még 4 hátedzés és megvan a haladó szint. Mondjuk a következő szint a teljes húzódzkodás lesz, az még nagyobb szenvedés lesz, de azért már várom.

A guggolásnál meglepő dolgot tapasztalok. Edzésről edzésre könnyebb a gyakorlat. Azt hiszem nem is az izommunka miatt nehéz ez a gyakorlat, hanem az egyensúlyozás meg a szokatlan mozgástartomány miatt, az elvégzett munka kb ugyanannyi mint az előző szinten. És ahogy hozzászoktam a lábtartáshoz, egyből könnyű lett.

4 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr23206347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upperclass 2011.09.06. 14:02:35

A guggolós része akkor nem csak nekem tűnik feltűnően könnyűnek a többihez képest? Több, mint negyed év volt a hasizomgyakorlat 1. szintjét megcsinálni, a húzódzkodás 2. szintjéből uennyi idő alatt nem értem el a haladó szintet, mindehhez képest guggolásból az 5. szinten vagyok...

SmD 2011.09.06. 20:36:35

@upperclass:
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Olvasgatom a fegyencedzők blogjait és a legtöbben a guggolásban vannak a legmesszebb. Én sem vagyok kivétel. Guggolásban a 7-ik lépésnél vagyok 3x16 ismétléssel és ha nagyon akarnám lehetnék jóval feljebb is, de nem siettetem.
A hasizomban meg csak a 2 lépésnél 3x30-al 16 hét után. Nekem a hasizom első lépésénél nem is a hasam hanem a combom felső részét emelő inak égtek szentségesen. Bizisten a 2 lépés könnyebb mint az első, pedig jobban megdolgoztatja a hasat főleg az alsó részét.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.06. 22:58:46

Ennek az a fő oka, ahogy Wade is írja, hogy a lábaddal edzés nélkül is minden nap az egész testsúlyod mozgatod, így természetesen erősebb.

fegyenccom · http://fegyenc.com 2011.09.07. 14:58:13

Egyértelműen a guggolás az egyik legkönnyebb és a leghamarabb elérhető a hat lépés közül. Annyira, hogy nagyon sokan, akiknek esélyük sincs mondjuk az egykezes húzódzkodást megcsinálni, az egylábas guggolást még simán pluszban még 24 kg-os meg nehezebb kettlebellekkel nyomják.

Ahogy Azogh is írja, a mindennapi életben az átlagember (nem sportoló is) a lábát azért mindig használja és edzésben tartja, a kézizmokkal, vagy a törzsizmokkal ellentétben.