Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

72. edzés (augusztus 22.)

2011.08.22. 21:14 Azogh

2011.08.22.

6.3. kézenállás 2*70 másodperc

5.1. rövid híd (bemelegítés) 1*20

5.2. egyenes híd 3*15

Elég durva hétvégém volt, rengeteg bulival, kevés alvással, összevissza (nem)kajálással, strandolással.

Szerencsére a mai edzés nem volt túl nehéz. A kézenállás 2. részének végét azért könnyűnek sem mondanám, de a híd nagyon könnyű volt. A héten fogok költözni, hétvégén pedig vidéken leszek, ezért sajna kicsit kaotikusak lesznek az edzések. Megpróbálom tartani a rendszert, de semmi sem biztos. 

2 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr213171947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wattafakkju 2011.08.23. 02:06:11

Hali!
Egy hónapja kezdtem el a CC-t a hídat és a kézenállóst mikortól lehet?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.23. 11:28:57

A hídat szerintem 2-3 hónap után nyugodtan elkezdheted. A kézenállóst akkor érdemes, ha eléggé erősnek érzed már a karjaidat, mert sokkal nehezebb gyakorlatsor mint a másik 5. De Wade is írja, hogy a fekvőtámasz, húzódzkodás 5-6. szintjét elérve érdemes elkezdeni.