Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

64. edzés (augusztus 5.)

2011.08.05. 15:15 Azogh

2011.08.05. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2 vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*11,10

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25 

2.5. teljes guggolás 2*25

Ma elutazom vidékre hétvégére, előrohoztam az edzést kora délutánra. Nos, ilyen melegben elég kemény volt, este kényelmesebb az edzés. A hát lassan, de biztosan fejlődik, a láb meg egyre könnyebb, szerintem lassabban emelem a sorozatszámot, mint ahogy fejlődök. Ennek ellenére nem fogok gyorsabban emelni, marad ez a tempó.

Kellemes hétvégét, rohanok pakolni, aztán vonatozás, lazulás, pihenés :)

2 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr963128195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thefacebook 2011.08.05. 15:38:01

Miért nem igazítod a terhelést a fejlődésed üteméhez?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.05. 16:01:22

@thefacebook: Egyszerű oka van, erőt teszek a bankba. Egyrészt az izületeknek több idejük van megerősödni, másrészt a hosszútávú fejlődés így sokkal biztosabb. Nem érdemes mindig bukásig edzeni, mert a szervezetnek kell hagyni tartalékot, amiből aztán fejlődhet/erősödhet.
Nem érzem így sem lassúnak a fejlődést, és baromi jó az az érzés, hogy egy jó ideig még tuti fogok tudni egyenletesen fejlődni.