Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

54. edzés (július 17.)

2011.07.17. 11:55 Azogh

2011.07.17.

6.3. kézenállás 3*30 másodperc

5.1. rövid híd 3*30

Buli miatt átcsúszott az edzés ma délelőttre. A varjútartás nem nagyon ment kisebb egyensúlyi problémák miatt, ezért úgy döntöttem inkább kézenállást csinálok. Elég nehéz volt, nem is gondoltam volna, de valószínűleg maradok következő edzésen is a kézenállásnál.

A híd szépen halad, semmi extra nem volt.

Ma megyek úszni, jó lesz átmozgatni az egész testet.

 

14 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr543073987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.17. 18:25:39

Omszki tavon voltunk, nagyon szép idő volt, és nagyon jól esett az úszás. Abszolút nem fáradtam le, pedig sokat úsztam, hétvégente egy nap tuti így fog telni amikor/amíg jó idő van.

upperclass 2011.07.18. 16:59:54

A varjútartást nagyon fokozatosan lehet csak fejleszteni... én minden alkalommal kb. 4-6x próbálkozom, ebből egy az, ami hosszabb (már majdnem elértem az 1 percet), a többi szarakodás. :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.18. 17:58:47

@upperclass: Igen, csak ebben az a probléma, hogy a kézenállás stabilabb nekem, és jobban is érzem, hogy az ujjak/csukló/vállak jobban dolgoznak az egyensúlyozáson. Ráadásul nem kell mellé külön fejenállás. Nem hagytam ki még gyakorlatot, de a varjútartást lehet ki fogom.

Livcsy (törölt) 2011.07.18. 18:24:43

A varjutartas nekem se megy. A legnagyobb problemam hogy a csuklom nem hajlik hatrafele elegge. Valakinek van valami jo otlete?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.18. 23:12:33

Szerintem próbálj meg jó sokat nyújtani előtte, bemelegíteni a csuklódat. Meg ha erre jár Darky, ad majd pár jó tippet :)

fegyenccom · http://fegyenc.com 2011.07.19. 09:02:07

@Livcsy: A csuklót mindenképpen nagyon be kell melegíteni hozzá. De: nem véletlen, hogy a könyvben azt írják, hogy ne kezd el azonnal. Ha már gond nélkül csinálod a fekvőtámasz 5. szintjét, és akár a hatodikat, a szűk tartással végzettet is tudod, akkorra menni fog. A szabályosan, a könyv szerint végzett kevőtámasz a csulkót is kellően megerősíti és hajlékonnyá teszi

@Azogh: Ha csak a fegyencedzés alapgyakorlatokat akarod majd csinálni, falnál, akkor lehet, hogy rendben van. Nekem azért az is a céljaim közé tartozik, hogy majd fal segítsége nélkül, csak a kezeimen támaszkodva is tudjak karhajlítást végezni (nyilván ezt csak kétkezesben) Ehhez viszont mindenképpen kell az önálló egyensúlyozást is fejleszteni, amihez a varjútartás jónak ígérkezik.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.19. 10:51:10

@fegyenccom: Fejenállásnál is próbáltam minél kevésbé támaszkodni a falnak, kézenállásban is ez lesz a célom, szerintem az is eléggé fejleszti az önálló egyensúlyozást. Persze a varjútartás tényleg nagyon jó erre, de nekem nem tetszik. Talán a hosszabb végtagok miatt nekem annyira nem szerencsés. De ez olyan, hogy nem minden gyakorlat alkalmas mindenkinek, a kézenállásos gyakorlatok nem jók magas vérnyomású embereknek, a húzódzkodás nem fog menni túlsúlyosaknak, stb.

Sobri Jóska (régebben pap) (törölt) 2011.07.19. 17:09:47

A fegyencedzés van érted, nem Te az edzésért. Ha Valami nem tetszik, akkor változtass! Csak légy tisztában a következményekkel.

Én rögtön az elején kihagytam egy gyakorlatot. Kövér vagyok, és a gyertyaállást nem tudom megcsinálni. Gyertyaállásban guggolást meg pláne nem. Egyik lehetőség az lett volna, hogy megváromazt a röpke másfél-két évet, amig lefogyok, másik lehetőség az lett volna, hogy addig kinlódok az első szintű gyakorlattal, amíg a kövérségem ellenére sikerül kivitelezni. Én a harmadik lehetőséget választottam: Elkezdtem a gugolás második lépését. Varjútartásról lövésem sincs, hogy milyen érzés, mert még hónapokig nem fogok vele próbálkozni, de ha neked a kézenállás egyszerűbb mint a varnyú, akkor szerintem csinálhatod. Csak ne csinálj rendszert a kihagyásokból, ugrásokból, variálásokból.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.19. 18:20:22

@Sobri Jóska (régebben pap): Teljesen egyetértek veled, kösz, hogy emlékeztettél erre.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.07.22. 20:54:04

Én is kihagytam például a lábemelés első lépését, mert "kattogott a csípőm. Túléltem :)

Livcsy (törölt) 2011.08.13. 13:38:59

Kerdesem van. A terdemeles fekvesben -nel a labat mennyire kell kinyujtani a fold felett. A kepen nem nyujtja ki de azt irja hogy ki kell. A videokon szinten nem nyujtjak ki.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.13. 15:33:12

A kinyújtás alatt azt értsd, hogy a felemelt pozícióból leengeded, miközben a térdednél 90 fokban hajlítva marad a lábad. Gondolom nem tudták jobban fordítani.

Jobrog 2011.08.18. 08:42:47

@Azogh:

Na,akkor én ezek szerint a nehezített változattal csinálom,azért tűnt nekem nehezebbnek mint a következő szint:)) No mindegy,már úgyis hamarosan a végére érek.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.08.18. 13:22:29

@Jobrog: Legalább a következő szint könnyű lesz :)