Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

52. edzés (július 12.)

2011.07.13. 00:25 Azogh

2011.07.12. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2. vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*7

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25 

2.4. fél guggolás 2*50

Nos, a héten mégiscsak maradtam a fél húzódzkodásnál. Múlt héten sokkal nehezebb volt, akkor éppen sikerült a 2*5, most pedig úgy éreztem, van még tartalék. Szóval most már maradok ennél a gyakorlatnál, jó lesz.

Guggolás vége nagyon durva volt ilyen melegben, szabályosan ömlött a víz rólam, a combjaim meg égtek mint a katlan. Következő alkalommal teljes guggolás. Örülök, hogy a Darky által emlegetett térdmegerőltetés nem volt igaz rám, az alacsony testzsír gondolom itt sokat számít, nincs felesleges súly amit emelni kéne.

Egy pár sor a kajáról: az utóbbi időben teljesen visszaállt az étvágyam alacsonyabb szintre, már nem vagyok állandóan éhes. Reggel fehérjeturmix, aztán ebéd munkahelyen, vacsi otthon fél 6-kor, edzés után fehérjeturmix+jóreggelt keksz+joghurt. Amikor éhes vagyok napközben, akkor egy egy banán, vagy valamilyen más gyümölcs. Amikor elkezdtem az edzést, akkor volt még egy késői 2. vacsora is, és még úgy is állandóan ettem volna. Viszont az a kalóriabevitel túlzott volt, zsír is kezdett feljönni a hasamra. Most lassabban hízok, viszont ami feljön, az izomban jön fel. Ja és ilyen melegben sok folyadékot iszok, kb 4-5 liter naponta (1liter tej, a többi víz).

Szólj hozzá!

Címkék: kaja edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr813062138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.