Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

40. edzés (június 22.)

2011.06.23. 15:01 Azogh

2011.06.22. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.3. bicska húzódzkodás 3*16

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25 

2.4. fél guggolás 2*30

A hát kezd bedurvulni, az ismétlésszám elég kegyetlen.

A láb szépen halad, ahogy nő az ismétlészám, ugyanúgy nő az edzettség is, nem lesz gond vele.

Ezentúl egy újítás lesz az edzésprogramomban. Mégpedig, hogy elkezdem a híd és váll gyakorlatokat. Wade később javasolja őket, de az első lépések csak "bevezető" gyakorlatok, és betartva a fokozatosság elvét, szerintem jó lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr813008924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.