Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

21-24. edzés (május 14-20.)

2011.05.30. 12:45 Azogh

2011.05.14.

1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés)  1*25

1.2. fekvőtámasz előre dőlve 3*35

4.1. térdfelhúzás (bemelegítés) 1*20

4.2. térdemelés fekvésben 3*35

Mind a has, mind a mellgyakorlatok jól haladtak, a térdemelésből elértem a haladó szintet, és bár égetett rendesen, végig szabályos volt a gyakorlat. Régebben haspréseknél is ez volt, nagyon nagy ismétlésszám ment, és egy idő után meguntam. A lábemeléseknél tuti más lesz a helyzet majd az utolsó szinteken :)

 

2011.05.16.

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2. vízszintes húzás 3*24,20,18

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25

2.3. guggolás támasszal 3*10

A hát szépen lassan haladt, guggolásból elkezdtem a harmadik szintet, és továbbra is nagyon könnyűnek tűnik a lábedzés, ráadásul az új szint miatt alacsony ismétlésszám is volt, úgyhogy a támaszkodást teljesen minimumra vettem, nagyon pici egyensúlyozás szerepe volt csak.

2011.05.18.

1.1. fekvőtámasz falnál (bemelegítés)  1*25

1.2. fekvőtámasz előre dőlve 3*40

4.1. térdfelhúzás (bemelegítés)1*20

4.3. hajlított lábemelés fekvésben 3*10

Fekvőtámasz haladó szint teljesítve, végére azért már éreztem rendesen a gyakorlatot :)

A hajlított lábemelés határozottan kemény gyakorlat, de hát így készül a pokoli kockahas :)

2011.05.20.

3.1. függőleges húzás (bemelgítés) 1*20

3.2. vízszintes húzás 3*25,22,19

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25

2.3 guggolás támasszal 3*14

Közeledik a haladó szint húzásból, a hát mellett nagyon durván dolgozik a bicepsz is, kicsit több pihenőt tartok 2 sorozat között mint a többi gyakorlatnál.

A lábedzésnél csak 4-et emeltem, bár sokkal több kimenne, de én az okos utat választom.

Újabb testsúlymérés is volt, 76,2kg. 1,1kiló 3 hét alatt, nem sok, de magamat ismerve ez is egész jó. Egyre jobban odafigyelek, mit eszek.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr462943072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.