Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

9-12. edzés (április 19-25.)

2011.05.26. 13:26 Azogh

2011.04.19.

1.1. fekvőtámasz falnál   3*42

4.1. térdfelhúzás 3*34

Közeledve a szint teljesítéséhez, eléggé kemény lett mindkét gyakorlat ilyen ismétlésszám mellett, de sikerült helyesen végrehajtani így is a gyakorlatokat.

2011.04.21.

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*10

3.2. vízszintes húzás 2*10,9

2.1. guggolás gyertyaállásban 3*50

Végeztem bemelítésként az első hátgyakorlatból is 10-et, de a későbbiekben azokból a gyakorlatokból amikben továbbléptem, az első gyakorlat haladó szintjének feléből egy sorozatot végzek bemelegítésnek. A vízszintes húzás szerintem nagyon nagy ugrás az első lépcső után. Ennek egyik oka az, hogy szerintem a függőleges húzás nagyon könnyű, főleg a második lépcsőhöz képest. Másrészt sajnos csak egy olyan nagyjából megfelelő korlátot találtam, ami viszont a csípőmnél alacsonyabb, ezáltal a gyakorlat is nehezebb. Mint majd láthatjátok, ezzel a gyakorlattal nagyon lassan haladok, de szerintem a harmadik lépcső kicsit könnyebben fog menni ezáltal. Türelmes leszek, nem sietek, és nem edzek bukásig, elhiszem Paulnak, hogy ezek kulcsfontosságúak ;)

Guggolásban is sikerült teljesíteni a haladó szintet, jöhet a következő szint.

2011.04.23.

1.1. fekvőtámasz falnál   3*50

4.1. térdfelhúzás 3*40

Igen, a haladó szint eléggé jól megdolgoztatott, égtek az izmaim rendesen, de szabályosan végrehajtva sikerült mindkét szintlépés, nagyon motiváló edzés volt ez.

Itt is volt egy testsúlymérés, a legutóbbi 73,2 kilóról 75,1kilóra híztam, lassú de biztos fejlődés.

2011.04.25.

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2. vízszintes húzás 3*11,8,5

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25

2.2 bicska guggolás 2*10

Hátban nem sok fejlődés, de igazából ez volt a második alkalom, hogy a hátizmaim és a bicepszem tényleg dolgozott, nem csüggedtem, csak dolgoztam keményen.

A bicska guggolás kezdő szintje könnyű volt, ennek ellenére ezután már nem emeletem edzésenként annyira az ismétlésszámot, kicsit agyban is kezdtek megváltozni a dolgok itt már.

5 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr522934024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jobrog 2011.05.26. 14:39:03

Szerintem is nagy a lépés a függőleges húzásról vízszintes húzásra. Fekvőtámasznál sem rögtön ugrik le vízszintesbe,én ezért is iktattam be egy 45°-ost is.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.05.26. 14:53:37

@Jobrog: Jó ötlet, vagy talán Paul helyében első lépcsőnek egy olyan gyakorlatot tettem volna be, amiben egy kis negatív szögben tartod a tested, mondjuk olyan 30 fokban, és úgy húzol. Egyrészt így dolgozna is valamit a hátad már az edzésprogram elejétől kezdve, másrészt nem lenne akkora ugrás a vízszintes húzás. Csak ehhez meg kellene húzódzkodórúd, ami érzésem szerint nem véletlen csak később kerül képbe. Elején mindenféle segédeszköz nélkül dolgozol, miután elolvastad a könyvet egyből bele is vághatsz. Ebbe bekavarna, ha kapásból rúd után kellene kutatnod. De kitartást mindenkinek aki most kezd, vagy a vízszsintes húzásnál tart, nem az számít, mikor érsz a mesterfokra, hanem az, hogy élvezz minden lépcsőfokot, ahogy Paul is írja, nem azáltal erősödsz, hogy új lépcsőfokra jutsz, hanem azért jutsz új szintre, mert erősödtél, és ezt az előző gyakorlat alatt érted el.

Crawford 2011.06.10. 22:05:13

Szia , sok sikert az edzéseidhez :D én is pont ezzel a könyvvel indítottam egy edzésnapló szerű blogot :D remélem majd beszélünk késöbbiekben is mint már profibbak :D

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.06.11. 10:21:12

@Crawford: Szia, köszi, neked is sok sikert! Megadod a blogod címét?

Crawford 2011.06.11. 11:20:17

meg persze :D találó neve van xD fegyencedzes.blog.hu