Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

1-4. edzés (április 3-9.)

2011.05.25. 16:35 Azogh

2011.04.03.

1.1. fekvőtámasz falnál   2*10

4.1. térdfelhúzás 2*10

A térdfelhúzáshoz egy széket használtam, az alsó részébe kapaszkodtam és egészen a szélére ültem.

2011.04.05.

3.1. függőleges húzás 2*10

2.1. guggolás gyertyaállásban 2*10

Az első lépcsőfokok nagyon könnyűek voltak, kicsit merészebben emeltem, mint az előre eltervezett 5-5 emelés, valamint 3. sorozat is bekerült az edzésbe. Nyújtást azonban már itt is végeztem a sorozatok után, valamint minimális bemelegítést előttük.

2011.04.07.

1.1. fekvőtámasz falnál   3*18

4.1. térdfelhúzás 3*18

Ekkora ismétlésszámnál éppen elkezdődött az égető érzés mindkét gyakorlatnál, de nehézséget egyáltalán nem okozott egyik sem.

2011.04.09.

3.1. függőleges húzás 3*22

2.1. guggolás gyertyaállásban 3*26

A függőleges húzás nagyon könnyű gyakorlat, a guggolás gyertyaállásban is könnyű, de eleinte kicsit rossz pozícióban tartottam magam, és a könyököm kicsit fájt. Ahogy haladtam előre, ez a probléma az egyensúly javulásával megoldódott.

Itt mértem testsúlyt is, és elég meglepő, de 1 hét alatt 73,2kilóra híztam 71-ről. Mondjuk szerintem ez annak is köszönhető, hogy jobban odafigyeltem már az étkezésre és a pihenésre is.

4 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr852931874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jobrog 2011.05.25. 18:01:12

Szia!

Örülök hogy indult egy másik blog is, követem majd mindkettőt:)Tényleg nagyon látványosan lehet erősödni ezzel az edzéssel. Én megszakításokkal kb 10 évet edzettem súlyzós edzéssel,de az első év kivételével sosem erősödtem ilyen ütemben,ráadásul fájt a vállam egy idő után. Most már viszont az is elmúlt:) Kitartás és csak lassan!

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.05.25. 21:20:11

Én is nagyon örülök, hogy egyre többen foglalkoznak a Fegyencedzés-féle edzésrendszerrel.

Javaslom a kiegészítő edzéseket is hozzá:
Pl. pihenőnapokon egy kis négyütemű fekvőtámasz tabata jelleggel (vagy kettlebell swing, vagy úszás, vagy futás, vagy ezek mind)
Bőveben a blogomon olvashatsz ezekről a dolgokról.

Üdv a csapatban és sok sikert! :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.05.25. 21:58:41

@Jobrog: Köszi, neked is jó edzést!
@Darky_: Igen épp a héten döntöttem el, hogy a pihenőnapjaimra beteszek futást, majd írok erről is, és beteszem abba a postba a blogod linkjét is, mert pont annak a hatására döntöttem így. :) És köszi neked is!