Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

98. edzés (október 22.)

2011.10.22. 21:19 Azogh

2011.10.22. 

Bemelegítés: körzések

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 2*10sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

6.4. fél fekvőtámasz kézenállásban 3*9,10,10

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 2*10sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

5.1. rövid híd (bemelegítés) 1*20

5.2. egyenes híd (bemelegítés) 1*10

5.4. híd fejtámasszal 3*7,7,5

Nyújtás: Rövid hídtartás 20sec; Hajlított lábú tartás 2*10sec; Egyenes lábú fordulás 20sec

A fekvő kézenállásban egyre durvább. Mivel itthon vagyok szüleimnél, megkértem kishugom, hogy vegye fel a gyakorlatot, és kiderült mi a para, kb 80%-ig lemegyek a félút helyett, majdnem teljes fekvőket csinálok. Nem baj, a következő szint ennyivel könnyebb lesz :)

A híd is kezd bedurvulni, viszont az új nyújtások miatt sokkal jobban bemelegszik a hátam előtte. A baj inkább azzal van, hogy a karok nagyon kifáradnak a válledzés közben, lehet, hogy többet fogok majd pihenni legközelebb az edzés két része között.

A nyakedzést mégsem kezdem el, újra átolvasva a könyvet csak teljes híd után érdemes, szóval azzal még várok. Így is elég tartalmas edzés volt, jól kifáradtam.

Mértem egy testsúlyt, 82kg, lement 2-3 kiló mostanában, kicsit jobban oda kell figyelnem majd, az edzés és a kaja rendszeressége is hagyott maga után kívánnivalót, az alvásról nem is beszélve. Baj nincs, csak optimalizálni kell :)

Viszont az alkoholmentesség elég jól megy, a héten 2 buliban is kibírtam, hogy semmit se igyak, és még talán jobban is éreztem magam, mintha ittam volna. A sors iróniája, hogy unokatestvéremtől most kaptam egy limitált dobozos Octoberfestes Paulanert, nagy a csábítás, de kibírom :D

12 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr313322750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Batyu 2011.10.24. 00:12:15

A nyújtást lehet nekem is rendszeresíteni kéne , egyedül a vádli gyakorlatokat nyújtom le mert ott külön írta hogy kell. :S

Amúgy nem tudom a számolást hogy csináljátok , én ezt a programot leszedtem download.cnet.com/Cool-Timer/3000-2350_4-10062255.html belehet állítani neki hogy hány másodpercenként adjon jelet (beállítható milyet) és így tök jól belehet gyakorolni hogy tényleg 5s-onként csináljuk az ismétléseket.Meg jól jön a hosszabb időknél is.(30s- fejenállás)
Persze jól be lehet gyakorolni enélkül is , csak én azt vettem észre hogy hajlamos vagyok az utolsókat gyorsabban csinálni , így viszont kordában tudom tartani magam :D
Ennek segítségével kezdtem el a "palánkomat" is megnyújtani , bár nincs benne a fegyencbe de nagyon rádolgozik a törzs izmaira.

Gysmo 2011.10.24. 08:19:16

Lehet megnézem ezt a progit, mert én meg lassabban csinálom mint kellene :)
Az a 2-3 kiló nem izomból ment le, hanem víz és zsír. A hasad mennyire fejlődik?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.24. 18:43:50

@Gysmo: Az tuti, hogy nem izomból ment le, mert pl. a hátam nőtt is azóta. A has alakul, de kicsi még hiányzik, a maradék zsír szerintem akkor menne le, ha elkezdenék futni is. Bár szerintem a mostani edzésprogram extra gyakorlatai is segítenek majd, sok kicsi sokra megy.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.24. 21:13:08

Én elkezdeném a vádlit, csak nem értem:D Lehet önállóan belekezdek egy vádlisba, amit eltudok képzelni, hogy miként is építené fel wade

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.24. 21:13:40

Jah, korábban írtad, hogy átgondolod a fehérje dolgot. Mire jutottál azzal kapcsolatban?

Gysmo 2011.10.24. 21:30:25

@Giozo: Ez a fehérje dolog engem is érdekelne :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.24. 21:49:17

@Giozo: Az, hogy ebben szerintem téved Wade. Normális kajával is lehet szépen fejlődni, de nekem a napi 3-szori optimális kaja nem igazán megoldható, szóval maradok a minél teljesebb kaja+kiegészítő fehérje mellett.
Másrészről meg a cc2-ben azt írja, hogy a bika sem eszik fehérjét, mégis nagyra nő, de ennek is utánajártam: a szarvasmarha gyomrában olyan mikroorganizmusok vannak, amik a növényi táplálékot zsírsavakká és aminosavakká alakítják, valamint elpusztulásuk után a halott mikroorganizmusokat is megemészti a szarvasmarha, tehát épphogy rengeteg fehérjét kajál :D

Gysmo 2011.10.25. 06:37:01

@Azogh: Ez pont olyan, hogy az úszástól meg fogyni lehet... láttál már bálnát? :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.25. 07:03:14

@Gysmo: A delfin olyan bálna aki sokat úszott. :D

SmD 2011.10.25. 10:48:10

@Azogh:
Szerintem is jól döntöttél, hogy megmaradtál a kiegészítő fehérje-por mellett, főleg hogyha nem megoldható a rendes kajálás.
Mondjuk azok akik csak 1-2 hete kezdték még nem szorulnak annyira rá de 4-5 hónapnyi edzés után már jobb. A kezdőkre nem jellemző, hogy értenek a kajáláshoz, nem tudnak összeállítani kalória táblázat szerint normális kajából optimális mennyiséget ezért jó a protein-por. Magasabb szinten lévőknél meg azért kell, hogy ne legyen leterhelve az emésztőrendszer. A megnövekedett fehérje igényt könnyebb fedezni minőségi proteinporból mint + kajából.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.25. 17:50:48

Én majd akkor kezdem el, ha már több gyakorlattal is a negyedik lépésnél fogok járni.
süti beállítások módosítása