Mesterhatos

Edzésnaplóm Paul Wade Fegyencedzés című könyve alapján.

Friss topikok

  • Eugene Nordern: No, de tényleg, mi lett ezzel a bloggal? Ígéretes volt a fejlődés, ahogy végignéztem. :) (2014.08.12. 22:55) 2012. április 4.
  • Azogh: @swapo: Na igen, koncert+húsvét jól összejött, de ma már volt edzés :) (2012.04.09. 23:59) 2012. április 3.
  • swapo: Mi van ember, tényleg fegyenc lettél, aztán nem engednek géphez a zárkádból??.-) (2012.04.04. 08:57) 2012, 7. hét (Február 13-19.)
  • Azogh: @brutalfitnessz: A cc előtt másfél évig semmit sem csináltam. Szóval teljesen az alapokról indultam. (2012.04.04. 07:29) 2012. április 2
  • Giozo: Mi történt megint? (2012.03.13. 21:16) Kisebb változások

58. edzés (július 24.)

2011.07.25. 14:06 Azogh

2011.07.24. 

3.1. függőleges húzás (bemelegítés) 1*20

3.2. vízszintes húzás (bemelegítés) 1*10

3.4. fél húzódzkodás 2*8,9

2.1. guggolás gyertyaállásban (bemelegítés) 1*25 

2.5. teljes guggolás 2*15

Mivel múlt héten viszonylag keveset tudtam emelni, ezért most a cél 2*8 volt. Viszont annyi erő maradt még a második széria végén, hogy simán ment a 9 is, sőt több is belefért volna, szóval kicsit túl óvatos voltam most. Következő alkalommal kicsit bátrabb leszek :)

A guggolás most kezd el érződni, 2*15-nél, de korántsem vészes, nagyon jól fejlődik a lábam. Várom már a következő szintet, talán az lesz az első igazi kihívás lábedzésben.

23 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://mesterhatos.blog.hu/api/trackback/id/tr433096259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shadika 2011.07.26. 16:50:35

Szeva!
Ahogy látom te már elég régóta csinálod a fegyencedzést. Én tegnap vettem meg a könyvet. Az érdekelne, hogy milyen a hatása? Látszik is vagy csak erősebbnek érzed magad? Megéri belevágni?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.26. 16:58:30

@shadika: Szia! Kb. 11-12kiló izmot szedtem fel amióta csinálom, és mostanában egyre többen jegyzik meg, hogy szembetűnő a változás. Sokkal erősebb, energikusabb vagyok, mint előtte, és igen, az alakomon is meglátszik.
Az, hogy megéri-e belevágni: persze. Az, hogy neked ez-e a legjobb edzésmódszer: passz. Mit szeretnél elérni? Mennyire jó a genetikád, mennyire figyelsz oda a kajára, tudsz-e eleget pihenni?
Nekem nagyon bejött ez a fajta edzésmódszer, de nem is az a célom, hogy felfújt izomlufi legyek. Erős akarok lenni, és egészséges. Remélem segítettem, ha bármi kérdésed van még, csak nyugodtan :)

shadika 2011.07.26. 17:11:24

Hali! Köszi a gyors választ. Igen úgy gondolom, hogy nekem ez lenne a megfelelő edzésmódszer hisz utálom a konditermes edzéseket. Pihenni tudok, kajára tudok figyelni (pontosan mire gondolsz?:P). Én most 78 kiló körül mozgok, és 90 körül szeretnék lenni, szóval ha kitartóan csinálom ezzel megvalósítható lenne? (én sem a konditermes felfújt fickók táborát akarom erősíteni, hanem olyan "férfiasan" izmos, kicsit buzis de gondolom érted :D

shadika 2011.07.26. 17:12:51

Az kimaradt, hogy mióta csinálod? Majd lesz pár kérdésem ha nem bánod.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.26. 18:14:35

@shadika: Április óta edzem, lassan 4 hónapja. Kajánál mind a mennyiségre, mind a minőségre érdemes odafigyelni, saját testsúlyos edzésnél minden gramm számít :)

shadika 2011.07.26. 18:18:51

@Azogh: Nem nagyon eszem édességet, sem szemét kajákat. Fehér kenyeret sem. Mennyiségben, hogy jó sokszor keveset?

Jobrog 2011.07.26. 18:29:03

Én ma kicsit lekonyultam, kevesebb ismétlés jött össze mint előző alkalommal, mondjuk fáradt is vagyok meg éhes voltam. Eddig azért lassan de biztosan haladok,csak gyerek mellett nehéz, állandóan fáradt vagyok:/

shadika 2011.07.26. 23:31:34

Akkor érdemes belekezdeni, ha akarok egy kis plusz izmot? Ugye ehhez nem kell semmi szar testépítős cucc (kaja,gép).

Meg valamit nem értek, Ugye az a jó ha az elejéről kezded. Na van hátul egy friss hús edzésprogram ott azt írja 2-3 edző sorozat, de amikor külön-külön leírja a fekvő stb. lépéseit ott kezdésnek 1x10-et ír, valaki ezt elmagyarázza nekem? Sok hülye kérdés tudom és bocs, de hol máshol kaphatnék rendes választ :)

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.07.27. 07:51:47

@shadika: Kezdőként kezd egy sorozatal, ha az megy, akkor lépj a köv. edzésen a középhaladó szintre, stb.
Az izomépítés (a genetikán és az edzésen kívül) nagyrészt a tápanyagbeviteleden múlik, tehát ha nem kajálsz rendesen (Minimum 2g fehérje/ testsúlykilogramm) akkor nem fogsz fejlődni. Ugyhogy ha így teszed fel a kérdést, hogy kell-e hozzá szar testépítős cucc (Kaja) akkor a válasz az, hogy de, kell!

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.27. 09:53:16

@shadika: Ha megnézed az első pár bejegyzést, ott láthatod, hogyan emeltem én az ismétlésszámot. 2*10 pl azt jelenti, hogy 2 sorozat, egy sorozaton belül 10 ismétlés. Ha úgy írtam valamit, hogy pl 2*8,7 az azt jelenti, hogy 2 sorozat, első 8 ismétlés, második 7. Nem kell azt követni persze, ahogy én edzettem, de viszonyítási alapnak szerintem jó.

Kajával kapcsolatban pedig nem kötelező, de sokkal jobban fejlődsz, ha több fehérjét eszel. Sőt egy bizonyos izomtömeg fölé nem is tudsz menni elég fehérjebevitel nélkül. Nekem munka mellett nincs időm annyit főzni/enni, hogy táplálékkiegészítő nélkül meg tudjam oldani a fehérjebevitelt, úgyhogy én edzés mellé azt is eszek.

shadika 2011.07.27. 12:35:49

Értem. Köszönöm a válaszokat. Melyik táplálékkiegészítőt ajánlanátok ?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.27. 12:41:55

langsport.hu/product/show/scitecnutrition100_wheyproteinprofessional2350gr
Én ezt fogyasztom, vaniliát próbáltam, most meg banános van, nekem mindkettő ízlik, de banános szerintem nem mindenkinek jönne be.

shadika 2011.07.27. 13:02:28

És napi hányszor? Edzés előtt vagy után? Meddig tart ki?

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.27. 13:06:20

mesterhatos.blog.hu/2011/07/13/52_edzes_julius_12

Itt leírtam, hogyan néz ki a napi kajám. Kb 1,5 hónapig elég egy doboz amit belinkeltem. Ja és én tejjel iszom, de kipróbáltam, vízzel is simán jó, csak tejjel nekem finomabb.

shadika 2011.07.27. 14:02:25

Az nem gond ha kezdetben nem iszok fehérje turmixot, mert jelenleg nincs rá pénzem, amint lesz akkor majd veszek. Úgy gondolom, hogy azért hozzá kell szokjak ehhez a programhoz, szóval kicsit később is ráér, remélem. Még annyi, hogy te napi hányszor edzel, nagyjából betartod a hátul előírt edzésterveket ? Köszi a sok hasznos válaszért !:)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.27. 14:06:41

Elején én sem ittam fehérjét, és úgy is fejlődtem rendesen, meg abszolút nem kötelező, egyszerűen csak ha optimálisabb az étkezés, akkor optimálisabb a fejlődés is. Wadenek szerintem itt egyáltalán nincs igaza, mivel ő azt mondja, hogy a börtönkosztnál nem kell jobb.
Az edzéseket meg itt láthatod a blogomon, hogy milyen időközönként mennyit edzettem :D

upperclass 2011.07.27. 14:41:18

Én nem fogyasztok a fegyencedzéshez semmi ilyen fos gyúrós port, nem tervezem ezt a jövőben sem, és szerintem nem is igazán fér össze a dolog filozófiájával. Nem hiszem el, hogy kiegyensúlyozott, változatos, normál étrend és sport mellett az ember fejlődése vagy bármije ne lenne "optimális".

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.07.27. 14:53:34

@upperclass: Sajnos én nem tudom megoldani, hogy napi 4-5-ször is megfelelő ételt egyek. Nem tömegnövelőt, kreatint vagy szteroidot zabálok, egyszerűen csak fehérjeport, hogy elérjem a napi szükséges mennyiséget, anélkül hogy felesleges zsírt vinnék be a szervezetembe. Emellett odafigyelek az étkezésekre is, hogy változatos legyen. És amint írtam, egyáltalán nem kell fehérjét fogyasztani, de jobban fogsz tőle fejlődni, és nem felfújni fog, hanem egyszerűen több izmod lesz. Amikor elkezdtem a cc-t, iszonyat étvágyam lett, és a normál kajától felesleges zsír is feljött. Ezt elkerülendő kezdtem el a fehérjét.

andrr 2011.07.27. 20:06:51

én kb. 3 évig végeztem súlyzós edzést és ez alatt feljött pár kiló izom szar kajával. DE!
egy idő után bármit csináltam nem tudtam fejlődni.
szar volt hozzá a kaja. kiegészítők nem ártanak.
a 2 legfontosabb tápkieg a vitamin/ásványi anyag és a tejsavó fehérje.
egy szint után kajával nem tudja az ember pótolni a szükséges tápanyag mennyiséget. bár ha valaki meg tudni enni 50 tojást naponta az jó. nekem könnyebb pár kanál fehérje.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.07.27. 21:42:50

@upperclass: " Nem hiszem el, hogy kiegyensúlyozott, változatos, normál étrend és sport mellett az ember fejlődése vagy bármije ne lenne "optimális"

Optimális lehet(esetleg), de maximális nem!

Tudod táplálékKIEGÉSZÍTŐT (benne van a nevében is a lényeg) két fő okból érdemes szedni:
1. Étkezéssel nem viszel be elég kalóriát, így nem tudsz fejlődni
2. Étkezéssel nem tudod megoldani a megfelelő fehérjebevitelt (Vega vagy, menzázol, anyuci főz rád, részben szendvicsen élsz, stb.)
3. Bár a kajád teljesen rendben van, de túl nagy vagy (Egy bizonyos szint fölött nem tudsz ideálisan étkezni, mert a megfelelő fehérjemennyiség bevitelével egyben túl sok zsírt is bevinnél)
3/b Bár a kajád rendben van, de nincs pénzed rendesen étkezni (megfelelő mennyiségű és minőségű tojás, tej és hús bevitele kész anyagi csőd lehet)
4. Maximális fejlődést akarsz elérni (Az edzés utáni tápanyagbevitel ideálisan nem megoldható kajából a viszonylag lassabb felszívódás miatt

És persze az izomépítésben a genetikai tényezőket sem lehet megkerülni. Aki ilyen téren gyengébb, annak nélkülözhetetlenek lehetnek a különböző tápkiegek.

@shadika: shop.builder.hu/bbrecommended.htm4

oromon 2011.12.06. 11:00:13

Szia, egy röpke kérdésem van - te hogyan bírkóztál meg a gugolással? mármint hogy viszonylag nagy problémát jelent nekem hogy a talpamon maradva a vádlin ülve ne essek hanyatt. Még csak a 3ik szinten vagyok szóval bőven van időm nyújtani, de ha van valami segítő tipped megköszönöm. :)

G

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.12.06. 18:39:44

@oromon: A legegyszerűbb, ha kinyújtod előre a kezedet, így előre kerül a súlypontod. De amúgy megerősödik a láb amire odaérsz (és nem fogsz hátradőlni), feltéve ha nem rohansz át az előző lépéseken.
süti beállítások módosítása